Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با بیان اینکه بیمه کارگران ساختمانی از مترقی‌ترین بیمه‌ها در دنیا به شمار می‌رود گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، ۹۵۲ کارگر ساختمانی استان بیمه شده اند.

او  افزود: از ابتدای امسال تاکنون برای ۸۹۸ کارگر ساختمانی استان توسط مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کارت مهارت صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهاندیده گفت: ارائه کارت مهارت از سازمان فنی و حرفه‌ای و داشتن اشتغال عملی در مشاغل مرتبط با صنعت ساختمانی برای بهره مندی از مزایای بیمه‌ای ضروری است.

او  اظهار داشت: شناسایی کارگران واقعی فعال در بخش صنعت ساختمان، جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی و تامین منابع مالی برای خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف از مهمترین مزایای اجرای طرح بیمه کارگران ساختمانی است.

اوافزود: بر اساس ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی، سازمان تامین اجتماعی مکلف شده با دریافت ۷ درصد حق بیمه سهم بیمه شده از کارگر و ۱۵ درصد مجموع عوارض صدور پروانه از مالک نسبت به تداوم پوشش بیمه تمام کارگران ساختمانی اقدام کند.

انتهای پیام/ع

۹۵۲ کارگر ساختمانی استان بیمه شده اند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان