Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:30:41 GMT

خرم‌آباد میزبان دیدار جام حذفی خیبر و سپاهان

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۵۲۴۷

خرم‌آباد میزبان دیدار جام حذفی خیبر و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی کریمی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در سخنانی اظهار کرد: تیم‌های فوتبال خیبر و سپاهان اصفهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی ۸ مهر در ورزشگاه تختی به مصاف هم می‌روند.

وی ادامه داد: این بازی از جهاتی برای ما مهم است و سال‌هاست که در یک دیدار رسمی میزبان تیم‌های سطح اول کشورمان نبوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اضافه کرد: جلسات زیادی در این خصوص برگزار کرده‌ایم و تمام هدف‌مان این است که با تدابیر اتخاذ شده مشکلی در بحث میزبانی نداشته باشیم.

کریمی یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف انجام شده و بیشتر آنها پای کار آمده‌اند و امیدواریم مشکلی رخ ندهد.

وی با بیان اینکه پیش از دیدار با سپاهان در مراسمی از اعضای تیم خیبر تجلیل می‌کنیم، افزود: این تیم با کسب شش امتیاز از دو بازی شرایط خوبی در لیگ دسته دوم دارد و امیدواریم در این فصل بتواند جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کند.

بر اساس این گزارش، داوران بازی تیم های خیبر و سپاهان روح الله شریفی، حسن یوسفی،  محمد راهی و امیر ایار هستند و ناظر داوری نیز محمدحسین معتمدی فر است.  

بازی این دو تیم به صورت زنده از شبکه استانی لرستان (افلاک) و احتمالاً شبکه ورزش پخش خواهد شد و دو تیم رأس ساعت ۱۶ عصر دوشنبه ۸ مهرماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف یکدیگر می روند.

همچنین فروش بلیط این بازی از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۸ مهر در مراکز تعیین شده در خرم آباد و درب ورودی ورزشگاه تختی این شهر انجام خواهد شد. درب ورزشگاه تختی خرم آباد ساعت ۱۳ باز خواهد شد و از ورود افراد بدون بلیط جلوگیری می شود.

کد خبر 4730725

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان لرستان علی کریمی خرم آباد تیم فوتبال خیبر خرم آباد هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی اربعین 98 بوشهر شیراز شهرکرد گرگان اجلاس جاده ابریشم خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد.

 پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی