Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اول دولت اسکاتلند تاکید کرد،‌ زمان آن رسیده که نمایندگان پارلمان انگلیس برای دفع خطر وقوع یک بریگزیت بدون توافق، بوریس جانسون را با رای عدم اعتماد از نخست وزیری عزل کنند و او و اعضای حزبش از جانشین شدن جرمی کوربین به صورت موقت به مقام نخست وزیری حمایت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نوشته پایگاه بلومبرگ، اخیرا مقامهای ارشد پلیس انگلیس اظهار نگرانی کردند که ادبیات مورد استفاده بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور و مقامهای دیگر باعث افزایش خطر علیه امنیت سیاستمداران انگلیسی همزمان با رفتن اوضاع به سمت برگزاری یک انتخابات سراسری دیگر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام یک منبع آگاه، رهبران پلیس انگلیس اخیرا تدابیر امنیتی برای حفاظت از نمایندگان پارلمان این کشور را با داغتر شدن و اختلاف‌برانگیزتر شدن بحث بر سر چگونگی اجرایی شدن بریگزیت تشدید کرده‌اند.

با این حال رهبر دولت اسکاتلند در صحبتهایی خواستار متحد شدن مخالفان دولت بریتانیا پیرامون حمایت از یک نامزد برای جانشینی بوریس جانسون در نخست وزیری شد.

نیکولا استورجن، وزیر اول دولت اسکاتلند و رهبر حزب موسوم به حزب ملی اسکاتلند خاطر نشان کرد، از انتصاب جرمی کوربین، رهبر حزب مخالفت کارگر به جانشینی جانسون در نخست وزیری به صورت موقت و یا جانشینی یک کاندیدای دیگر تا زمانی که خطر وقوع بریگزیت بدون توافق دفع شود حمایت می‌کند. در صورتی که دیگر احزاب مخالف دولت با این ایده موافق باشند، راه برای روی کار آمدن دولتی به رهبری جرمی کوربین در هفته‌های آینده و یا حتی در چند روز آینده هموار می‌شود.

نیکولا استورجن این صحبت را در پاسخ به توئیتی از جانب یک خبرنگار مطرح کرد که گفته بود، تنها "راه اصلاحی" برای اجتناب از وقوع یک بریگزیت بدون توافق در ماه آینده میلادی تصویب رای عدم اعتماد به دولت بوریس جانسون و سپس انتصاب کوربین یا کس دیگر به نخست وزیری است.

استورجن در پاسخش نوشت: من با این ایده موافق هستم. ایده دادن رای عدم اعتماد و سپس متحد شدن مخالفان پیرامون نامزدی تنها برای هدف عملیاتی کردن یک تمدید دیگر برای بریگزیت و سپس برگزاری فوری انتخابات سراسری. هیچ چیز خالی از ریسک نیست اما این که جانسون را در نخست وزیری به حال خود رها کنیم تا ما را به اجبار به سمت یک بریگزیت بدون توافق و یا حتی یک توافق بد ببرد از نظر من یک ایده وحشتناک است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوریس جانسون بریگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟

پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت.

به گزارش ایلنا، مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون از تقدیم لایحه پیشنهادی به دولت با عنوان تعیین سقف ۵ سال در قراردادهای موقت کار خبر داد و گفت: با تصویب این پیشنهاد قرارداد همه کارگران چه در کارهای با ماهیت مستمر چه در کارهای با ماهیت غیرمستمر بعد از ۵ سال باید دائمی شود.

براساس این لایحه سقف قراردادهای موقت در تمام مشاغل، پنج سال خواهد بود و پس از آن، قرارداد کارگران به صورت همیشگی (در مشاغل مستمر) و یا تا پایان پروژه (در مشاغل غیرمستمر) دائمی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن