Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابرودات مصلایی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز شنبه با اعلام این خبر گفت:  این جوازها با ظرفیت ۳۸ هزار تن در زمینه های کود هیومیک اسید، خوراک آماده دام و طیور، بسته بندی تخم مرغ، عمل آوری و بسته بندی گوشت طیور ، انواع سالاد، سردخانه ، فرآوری کشمش و زیتون  صادرشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: برای تاسیس این واحدهای تولیدی ۴۹۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه خواهد شد.
به گفته وی با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال برای ۳۰۲ نفر فراهم می شود.
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین همچنین به تعداد پروانه های بهره برداری صادر شده اشاره کرد و گفت: در همین مدت هشت  پروانه بهره برداری با ظرفیت ۱۹ هزار و ۷۰۰ تن و جذب بیش از ۳۸ هزار تن مواد خام صادر شده است.
 وی افزود: این پروانه ها در زمینه  کمپوست گیاهی ، سردخانه بالای صفر ، کشتارگاه طیور ، بسته بندی میوه تازه و برنج کوبی و بسته بندی حبوبات و غلات و کود هیومیک اسیدصادر شده است.
مصلایی اضافه کرد: برای بهره برداری این واحدهای تولیدی ۳۹میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال هزینه شده است .
وی خاطر نشان کرد: با بهره برداری این واحدهای تولیدی ۲۱۰ نفر مشغول به کار شدند.

۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی پروانه ساخت استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین

نصرت اله نیکو مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۳۴۸ رشته قنات فعال در سطح استان وجود دارد که در احیا و پایدار سازی منابع آبی نقش مهمی دارند.

 نیکو افزود: بر اساس سالنامه آماری ۱۴۰۰ میزان آبدهی این میزان رشته قنات در استان ۴۳ میلیون متر مکعب است.

وی یادآور شد: این میزان رشته قنات در سطح شهرستان‌های استان دایر است که با توجه به اینکه آب جاری شده در قنوات با فناوری خاص تمام ایرانی بدون صرف انرژی و فقط با نیروی ثقل از اعماق به سطح زمین منتقل و جاری می‌شود برای پایدارسازی منابع آب اهمیت زیادی دارد.

‌نیکو یادآور شد: به همین منظور هرساله تعدادی از قنوات استان متناسب با اعتبارات تخصیصی بازسازی و نوسازی می‌شوند که در سال گذشته نیز عملیات بهسازی و نوسازی برای ۷۵ رشته قنات در استان انجام شده که برای ‏اجرای آن بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: حفظ و نگهداری ‏قنوات اهمیت خاصی دارد و طرح بهسازی و نوسازی قنوات بعنوان ‏یکی از طرح‌های مهم ‏بخش آب و خاک جهاد کشاورزی استان محسوب می‌شود.

نیکو افزایش آبدهی، اشتغالزایی، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها و افزایش میزان تولیدات کشاورزی را از مهمترین مزایای اجرای این طرح برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • تنش آبی و نبود صنایع تبدیلی از چالش‌های مهم خدابنده است
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر