Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساندرو تونالی، پدیده برشا توجه یوونتوس را جلب کرده است.

طرفداری- ساندرو تونالی، هافبک 19 ساله ایتالیایی برشا در دیدار تیمش برابر یوونتوس، عملکرد بسیار خوبی داشت و از بهترین بازیکنان میدان بود. این درخشش تونالی، توجه فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس را جلب کرده است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، در دیدار برشا و یوونتوس، فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یووه در استادیوم حضور داشت تا عملکرد ساندرو تونالی را زیر نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک ملی پوش نیز در آن دیدار عملکردی بسیار خوب داشت و این موضوع سبب شد تا پاراتیچی با ماسیمو چلینو، رییس برشا در خصوص انتقال تونالی، پرس و جوهای اولیه را انجام دهد. تصور انتقال تونالی تا قبل از تابستان 2020 ممکن نیست اما یوونتوس در تلاش است تا پیش از بالاتر رفتن قیمت این هافبک جوان، دست بالاتر را برای جذب او داشته باشد و با برشا به توافق شفاهی برسد. قیمت تونالی، حداقل 25 میلیون یورو است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، پوریا سرآبادانی کاپیتان تیم شمس‌‌آذر قزوین با گلزنی در بازی با پیکان عنوان گلزن‌ترین هافبک لیگ را در اختیار گرفت و بالاتر از احمد زنده‌روح قرار گرفت.

سرآبادانی گل‌های خود را در هشت هفته مختلف در لیگ برتر به ثمر رساند، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، تراکتور، فولاد، نساجی، آلومینیوم، بازی برگشت با فولاد و پیکان گلزنی کرد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است.

او در بازی امروز روی ضربه کرنر به خوبی خودش را از مدافعان پیکان جدا کرد و از داخل محوطه شش قدم با ضربه سر دروازه توانست گل اول شمس آذر را به ثمر برساند، او در جریان بازی هم میانه میدان شمس‌آذر را در اختیار داشت و بازی‌سازی از عقب زمین را هم برعهده داشت.

سرآبادانی 5 گل از 8 گل خود را در ورزشگاه سردار آزادگان به ثمر رسانده و در بازی‌های خانگی این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

او در این فصل 23 بازی به‌عنوان بازیکن ثابت و 2 بازی به‌عنوان جانشین در ترکیب شمس‌آذر حضور داشته و برخلاف عملکرد خوبی که در گلزنی داشته هنوز موفق به ثبت پاس گل نشده است.

با توجه به جدایی رحمان جعفری او در حال حاضر برترین گلزن شمس‌آذر است و در بازی‌های آینده فرصت این را خواهد داشت تا اولین حضورش در لیگ برتر را با آماری فوق‌العاده به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • چرا هنوز با موجودات فضایی ارتباط برقرار نکرده‌ایم؟
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است