Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این مراسم که روز شنبه در مقابل اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس برگزار شد، با اهدای حلقه گل و هدایایی از این دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان سبک گوجوریو کاراته استقبال کردند.

سرمربی تیم ملی منتخب سبک گوجوکای جی‌کی‌اف در مسابقات جهانی گوجوریو کاراته به میزبانی مالزی به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات با حضور ۶۰۰ ورزشکار از ۲۹ کشور جهان از ۲۷ شهریور تا سوم مهر در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد صفرخانی افزود: تیم ملی ایران با ۱۵ ورزشکار شامل هفت کاراته‌کا زن و هشت کاراته‌کا مرد در رده‌های سنی بزرگسالان، پیشکسوتان و نونهالان و نوجوانان به این مسابقات اعزام شد که بنده مسئولیت سرمربیگری این تیم را برعهده داشتم.

وی ادامه داد: علیرضا هاشم‌زاده از گنبدکاووس در رده سنی بزرگسالان و عباس اسفندیاری از علی‌آبادکتول در رده سنی پیشکسوتان به نمایندگی از استان گلستان همراه تیم ملی منتخب سبک گوجوکای جی کی اف ‌(gkf) به مسابقات جهانی کاراته سبک گوجوریو اعزام شدند.

سرمربی تیم ملی گفت: این مسابقات توسط فدراسیون جهانی گوجوریو کاراته در تمام سبک‌ها برگزار شد و در مجموع دو ورزشکار از گلستان، دو ورزشکار از تهران، پنج ورزشکار از مازندران، پنج ورزشکار از اردبیل و یک ورزشکار از قم به عنوان اعضای تیم ملی منتخب در این مسابقات شرکت داشتند.

صفرخانی افزود: در نهایت تیم ملی ایران موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز این مسابقات شد که در رده سنی بزرگسالان، هاشم زاده با کسب مدال برنز تنها مدال‌آور از ایران در این رده سنی بود.

سبک گوجوکای کن بوکان شاخه رسمی فدراسیون کاراته گوجوکای ژاپن است و ایرج تیمورنژاد با توجه به آخرین انتخاباتی که در ایران برگزار شد به عنوان رئیس سبک گوجوکای جی کی اف(gkf) در کشور انتخاب شد.
این سازمان همچنین با چند فدراسیون کاراته مانند فدراسیون کاراته ایران، فدراسیون جهانی گوجوریو کاراته، فدراسیون کاراته گوجوریو آسیا و فدراسیون کاراته گوجوکای ژاپن همکاری می‌کند.

به گزارش ایرنا، حدود ۴۰۰ کاراته‌کا در گنبدکاووس فعالیت ورزشی دارند که شماری از آنان از جمله اویس آمارلو، ارمیا عباسی، محمد فارسیانی و شهریار ابراهیم زاده دارندگان مدال‌های ملی و بین المللی هستند.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ورزشی ورزشی رزمی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار تصاویری از یک ورزشکار کنار علی دایی با این تیتر که «فلان ملی‌پوش مدالش را به علی دایی اهدا کرد» حاشیه‌ساز شده است. برخی ورزشکاران قدیمی مدعی شدند این خانم نه عضو تیم ملی بوده و هست و نه مدالی بین‌المللی دارد که بخواهد به دایی اهدا کند! 

در همین اثنا مریم رنجبرساری، عضو سابق تیم ملی تیر و کمان در یک استوری که در اینستاگرامش منتشر کرد به همین شخص تاخت. به همین بهانه با او تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم. رنجبرساری به خبرنگار «اعتماد» گفت: ایشان چند سال پیش گفته قهرمان کاراته است، اما فدراسیون کاراته تکذیب کرد. معلوم نیست او از چه طریقی اسپانسر پیدا می‌کند، اما در بیوی اینستاگرامش نوشته قهرمان تیر و کمان است! بچه‌های کاراته هم برای من فرستادند و پرسیدند این را می‌شناسی؟ گفتم نه. اصلا بچه‌های کاراته هم او را قبول ندارند.

رنجبرساری ادامه داد: خود من به دلیل اینکه پول اعزام و تجهیزات برای رفتن به مسابقات را نداشتم از تیم ملی کنار رفتم. مثل من زیاد بودند، اما اگر او به تیم ملی رفته احتمالا پول هزینه‌های خودش را داده و به تیم ملی رسیده! ملی‌پوش سابق افزود: او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند. برای من عجیب است او علی دایی را چطور پیدا کرده و به دیدار یکی از بزرگان ورزش ما رفته است. ورزشکاری به بزرگی علی دایی از قبل رزومه طرف مقابل را می‌بیند و بعد به دیدار ورزشکاری می‌رود. اما این ورزشکار اصلا مدالی نداشته است! شاید مدال استانی بوده است، اما نه بچه‌های کاراته و نه تیر و کمان می‌گویند او مدالی نیاورده است. من فقط به این فکر می‌کنم و از این ناراحتم چرا برای من که قهرمانی آسیا را داشتم اسپانسری نبود، اما برای ورزشکاران این شکلی دو تا سه تا اسپانسر پیدا می‌شود!

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های سنگین در تیر و کمان که خیلی‌ها از پس آن برنمی‌آیند و به ناچار خداحافظی می‌کنند، افزود: سال ۸۹ یا ۹۰ بود که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تیر و کمان تیمداری می‌کردند و من به عضویت استقلال درآمدم. رقابت بین این دو تیم در همه رشته‌ها جذاب است و در آن سال هم رقابت نزدیکی داشتیم و در نهایت ما قهرمان شدیم و آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال قرار بود نفری ۵ سکه به ما پاداش بدهند، اما ما که چیزی ندیدیم!

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت