Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:10:29 GMT

مردم اردبیل از کیفیت پایین نان گلایه‌مند هستند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۶۲۵۴

مردم اردبیل از کیفیت پایین نان گلایه‌مند هستند

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در حال حاضر نان تولیدی در اردبیل از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و شهروندان اردبیلی از کیفیت نان گلایه‌مند هستند و باید برای افزایش کیفیت نان تولیدی اقدامات لازم انجام شود. ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در جلسه کارگروه مدیریت و اصلاح کیفیت آرد و نان اردبیل اظهار داشت: ارتقای کیفیت نان و ساماندهی وضعیت تولید نان در اردبیل یکی از اولویت‌های مهم بوده که توسط فرمانداری اردبیل در این زمینه اقداملات لازم انجام می‌شود تا بتوانیم رضایت عمومی را فراهم آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف در این زمینه از جمله شرکت غله و اتحادیه نانوایان و برخی نهادهای دیگر در راستای کیفیت‌بخشی نان بیان کرد: در حال حاضر نان تولیدی در اردبیل از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و شهروندان اردبیلی از کیفیت نان گلایه‌مند هستند و باید برای افزایش کیفیت نان تولیدی اقدامات لازم انجام شود.

کیفیت نان در کهگیلویه و بویراحمد بهبود می‌یابدشهروندان بهبهانی از کیفیت نان گلایه‌مند هستندخوزستان| گلایه مردم بهبهان از وزن و کیفیت نان پخت شده در نانوایی‌ها

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه قوت غالب مردم نان است، افزود: برای بهبود کیفیت نان تولیدی باید بازرسی‌های مستمر توسط نهادهای مربوطه تداوم و افزایش یابد چرا که با افزایش این نظارت‌ها شاهد ارتقای کیفیت نان تولیدی در استان هستیم.

زنجانی از تلاش و برنامه‌ریزی برای کاهش مشکلات کمی و کیفی نان خبر داد و گفت: تمامی دستگاه‌های نظارتی، بازرسی، بهداشتی و توزیع‌کنندگان باید در راستای این مهم راهکارهای لازم را ارائه دهند تا بتوانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

وی با اشاره به گرایش مردم اردبیل به استفاده از نان سفید تصریح کرد: اغلب کارشناسان تغذیه بر استفاده از نان سبوس‌دار تاکید دارند و با توجه به این مهم در صدد اصلاح کیفیت آرد و افزایش گرایش به استفاده از نان‌های سبوس‌دار است.

فرماندار شهرستان اردبیل نظارت بر ساماندهی حمل و نقل آرد را ضروری دانست و اظهار کرد:‌ در حال حاضر در زمینه توزیع آرد یارانه‌ای هیچ مشکلی وجود ندارد و این امر بدون هیچ نارسایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد

محمد حسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست بررسی وضعیت تولید مرغ گفت: اصلی‌ترین هدف وزارت جهادکشاورزی کمک به تولید کننده و حمایت از مصرف کنندگان است.

وی افزود: تولید مرغ با سیاست‌های سال گذشته با افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ و آرامش بازار همراه بود، اما نباید افزایش تولید و کاهش قیمت باعث متضرر شدن تولیدکنندگان شود.

عطایی یادآور شد: همه زنجیره تولید به نحوی به هم متصل هستند و نبایستی در چرخه تولید و اقتصاد جامعه تولید کننده و مصرف کننده متضرر شوند.

وی اضافه کرد: ظرفیت تولید مرغ منجمد صادراتی را باید افزایش داد تا تولید کنندگان و مرغداران دچار ضرر نشوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وضعیت تولید مرغ در استان و کشور نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود در این برهه مازاد تولید دشته باشیم که با انجماد و صادرات ازتولیدکنندگان می‌توان حمایت کرد.

عطایی افزود: بایستی ظرفیت عمل آوری و فروش مرغ به پشتیبانی امور دام را افزایش داد تا مرغ مازاد تولیدی منجمد و صادر شود.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان و کشتارگاه‌ها می‌توانند با صادرات مرغ، در امر تولید مشارکت کنند تا بازار تنظیم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هشدار دانشمندان در مورد «سندرم غرق شدگی» شهر‌های ساحلی جهان 
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر