Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در آیین بهره‌برداری از ۷۲ مدرسه نوسازی شده در مناطق زلزله زده غرب کرمانشاه که با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مدرسه برکت شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباخانی برگزار شد؛ گفت : پس از این سخنرانی صف روسای جمهور کشور‌ها برای دیدار با رئیس جمهوری کشورمان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به هفته دفاع مقدس، اقتدار کنونی کشور را مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران دانست و گفت : اقتدار جمهوری اسلامی ایران امروز برای همه دنیا ثابت شده است.

او گفت: وزیر آموزش و پرورش دارای شناخت بسیار خوبی از این مجموعه است و یک فرصت برای عبور آموزش و پرورش از مشکلات است.

بازوند افزود: وزیر آموزش و پرورش بعد از کسب رای اعتماد از مجلس، استان کرمانشاه را به عنوان اولین مقصد برای سفر انتخاب کرد که نشان از توجه ویژه ایشان به این منطقه است.

استاندار کرمانشاه افزود: معلمین این منطقه در این شرایط دشوار با دلسوزی به کار آموزش مشغول هستند.

او گفت: آموزش و پرورش به پاس این زحمات در صورت امکان برای رفاه معلمین یک خانه معلم احداث کند تا با توجه به گردشگری بودن منطقه دیگر خانواده‌های آموزش و پرورشی نیز استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده افزود: در این زلزله در مجموع ۱۰۸ هزار واحد مسکونی خسارت دیدند که از این تعداد ۴۱ هزار واحد احداثی بودند که عملیات ساخت ۳۷ هزار واحد آن‌ها به اتمام رسیده است و عملیات تعمیر تمامی ۶۷ هزار آسیب دیده به اتمام رسیده است.

بازوند افزود: این زلزله ۱۱ هزار میلیارد تومان برای دولت هزینه داشت که این اعتبارات را بی هیچ دریغی اختصاص داد.

او گفت: دولت تا بازسازی آخرین خانه در کنار این مردم عزیز و نجیب ایستاده است.

 

 

انتهای پیام/د

تشکیل صف روسای جمهور کشور‌ها برای دیدار با رئیس جمهوری کشورمان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان افزود: امسال، ۱۰ هزار دانشجو از طریق این بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد. رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: طرحی قرار است از مهر امسال اجرا شود که راتبه معلمی نام دارد. رجبعلی برزویی افزود: در این طرح از ظرفیت دانشگاه‌های کشور برای جذب دانشجو معلم استفاده خواهد شد. برزویی گفت: آیین نامه راتبه معلمی تا یک ماه آینده برای تصویب به شورای عالی آموزش ارسال می‌شود که از مهر امسال پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان صورت خواهد گرفت. رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجویانی که در دانشگاه‌های خوب و سطح بالا درس می‌خوانند فراخوان خواهند شد بطوریکه دانشجویانی که دو سال از درس دانشگاه را گذرانده باشند با یکسری حداقل‌های معدلی و شرایط‌های متعددی که گذاشته خواهد شد، فراخوان می‌شوند که از سال دوم تحصیلی بورسیه آموزش و پرورش می‌شوند و مثل بقیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، نیروی آموزش و پرورش خواهند شد. برزویی گفت: این دانشجویان علاوه بر درس‌های که در دانشگاه مبدا می‌گذرانند درس‌های مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان را نیز خواهند گذراند. وی گفت: حدود ۳۰ تا ۴۰ واحد درسی که شامل تربیتی و مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان است، این دانشجویان طی خواهند کرد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشجویان دو مدرکی خواهند بود که هم از دانشگاه اصلی مدرک خواهند گرفت و هم از دانشگاه فرهنگیان مدرک دریافت خواهند کرد و این کار مشترکی بین دو دانشگاه خواهد بود.
برزویی گفت: پیش بینی می‌شود که در سال اول اجرای این طرح ۱۰ هزار دانشجو جذب دانشگاه فرهنگیان شود. به گفته برزویی، این دانشجویان جذب و استخدام دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و همچنین از معافیت سربازی و دیگر مزایای دانشگاه فرهنگیان بهره‌مند خواهند شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش