Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاده محمدآباد به طرق به طول ۵ کیلومتر با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال و پروژه تعریض و آسفالت باند شمالی بولوار حرحد فاصل شهرک شهید رجایی تا باهنر به طول ۱۸۰۰متر نیز با هزینه ۲۵ میلیارد ریال نیز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، امروز (۶ مهر) طی مراسمی با حضور شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد، در راستای وعده مدیریت شهری برای افتتاح یا آغاز به‎کار حداقل یک پروژه عمرانی در هر ماه پروژه جاده محمدآباد به طرق به طول ۵ کیلومتر با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال بازگشایی شد همچنین پروژه تعریض و آسفالت باند شمالی بولوار حر حد فاصل شهرک شهید رجایی تا باهنر به طول ۱۸۰۰متر نیز با هزینه ۲۵ میلیارد ریال نیز به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمد هادی مهدی‎نیا» در این مراسم با اشاره به اینکه شورای پنجم از ابتدای کار در موضوعات شهری فارغ از هر نوع نگاه سیاسی سعی کرده است موضوعات را علمی و تخصصی پیگیری و به نتیجه برساند، گفت:پروژه محمد آباد به طرق یکی از پروژه‎های نیمه تعطیلی بود که برای گره گشایی از مشکلات آن پیگیری‌های زیادی از سوی مدیریت شهری و شورای شهر انجام گرفت تا با اجرای آن شاهد کاهش تصادفات منجر به فوت و رضایت ساکنان منطقه باشیم.

 

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد با بیان اینکه ساکنان طرق مردمی متحد و منسجم هستند و باید از این امتیاز استفاده کرد، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که اکنون مورد توجه قراردارد، بازآفرینی شهری است که مردم طرق و شورای معتمدین آن می‎توانند با مشارکت با دفاتر تسهیل‌گری در مقاوم سازی شهرک طرق کمک کنند.

 

مهدی‎نیا ادامه داد: راه، محور توسعه است اما این موضوع هم می‎تواند مثبت باشد، هم منفی. جاده محمدآباد از میان اراضی کشاورزی می‎گذرد، حفظ اراضی کشاورزی برای همه ما فرض است، لذا از همه دستگاه‎های نظارتی و آستان قدس تقاضا می‎کنیم که به حفظ اراضی کشاورزی توجه ویژه‎ای داشته باشند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس نماز جمعه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی استان بوشهر خبرگزاری شبستان مسجد طراز اسلامی حاشیه شهر مشهد پروژه های عمرانی شهرداری مشهد افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی