Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، درخصوص قیمت نان و آرد اظهار کرد: در تأمین آرد مورد نیاز موکب‌های اربعین حسینی مشکلی وجود ندارد.

اخبار اجتماعی - وی افزود: بر اساس مصوبه تنظیم بازار کشور جدول قیمت انواع نان سنتی از سوی استانداری تهران به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی امین گفت: قیمت انواع نان و وزن چانه‌ها و آرد مشخص است و ظرف مدت یک هفته همه نانوایی‌ها باید بنر قیمت نان و وزن چانه‌ها و قیمت افزودنی‌های درخواستی مشتریان خود را در مکانی قابل دید برای مردم، نصب کنند.

وی ادامه داد: فرمانداری‌ها باید نسبت به تشکیل جلسه شورای آرد و نان در شهرستان مورد نظر اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: بسیاری از نانوایی‌ها دیگر قدرت اداره نانوایی را نداشتند و ساماندهی قیمت نان نیز در راستای رعایت منافع مردم و نانوایی‌ها صورت گرفت.

امامی امین درباره قیمت انواع نان افزود: قیمت نان سنگک دو رو کنجد ۱۵۰۰ تومان، نان‌های ویژه آزاد پز که ۲۵ گرم افزایش وزن چانه دارند ۳ هزار تومان ثبت شد.

وی گفت: سقف قیمت‌ها برای نان سنگک ۳ هزار تومان با افزایش وزن چانه دورو کنجد و برای نان بربری و تافتون که جزء نان‌های سنتی هستند و به دلیل اینکه طی ۴ سال گذشته افزایش قیمت نداشتند و وزن چانه آن‌ها کم شده بود، با اصلاح وزن و چانه افزایش قیمت چندانی برای آن‌ها نداشتیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تصریح کرد: با ساماندهی قیمت‌ انواع نان سنتی در استان تهران و اصلاحیه قیمت‌ها از این پس نانوایی‌ها موظف به نصب بنر با قیمت‌های جدید هستند.

امامی امین گفت: مصوبه ساماندهی قیمت نان به زودی ابلاغ خواهد شد و به محض ابلاغ نظارت‌ها و بازرسی‌ها آغاز می‌شود و در صورت بروز هرگونه تخلف، کم فروشی یا گرانفروشی با اتحادیه و واحد متخلف برخورد قضایی خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قیمت نان نانوایی قیمت انواع نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید

قیمت انواع ساندرو در بازار امروز مشخص شد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۵ با کارکرد ۱۰۱ هزار کیلومتر ۸۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۷۴ هزار کیلومتر یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ساندرو در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

دیگر خبرها

  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • قیمت روز انواع شاهین، امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت تعمیر انواع مبل
  • جدیدترین قیمت انواع شاهین +جدول قیمتی
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن