Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@03:01:25 GMT

دپوی بیش از ۸هزار باطری قلب در کشور

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۶۸۹۶

دپوی بیش از ۸هزار باطری قلب در کشور

رویداد۲۴ دکتر مهدی یوسفی در آستانه روز جهانی قلب، درباره توزیع اقلام مصرفی حیاتی و استراتژیک بیمارستان‌ها اظهار کرد: هیات امنای صرفه جویی ارزی در راستای رسالت خود مبنی بر فراهم سازی زمینه معالجه همه بیماران در داخل کشور ملزومات حیاتی و مورد نیاز بیماران را که نبود آن‌ها با خطر بروز عوارض جانی همراه و نیازمند مدیریت قیمت جهت اطمینان از مهیا بودن زمینه دسترسی آحاد بیماران به این اقلام ضروری است را تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه ۱۱۵ هزار لوازم مصرفی بین مراکز دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی توسط هیات امنا توزیع شده است، افزود: خوشبختانه و به لطف الهی نحوه مدیریت وزارت بهداشت به صورتی بوده است که برای تمامی بیماران نیازمند در سراسر کشورمان ملزومات مصرفی و باطری قلب تهیه شده است.

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطرنشان کرد: علیرغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ باطری قلب، ۱۸۸۸ دریچه قلب، ۱۲۰۰ عدد کاتتر بالن پمپ قلبی به بیمارانی که قلب آن‌ها به نوعی دچار مشکل بود، ارائه شد. همچنین بیش از ۸ هزار باطری قلب نیز دپو شده است.

بنابر اعلام وبدا، یوسفی ادامه داد: سایر کالا‌های مصرفی شامل دریچه‌های قلب بیولوژیک و مکانیکی، اکسیژناتور‌های بزرگسال، اطفال و نوزاد، بالون‌های قلبی، رینگ ترمیم دریچه‌های قلبی، فیلتر‌های شریانی و ... است که بسیاری از آن‌ها به مراکز دانشگاهی تحویل داده شده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۰ هزار قلم ملزومات مصرفی معادل مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۸۳۳ یورو از گمرک ترخیص که برخی از آن‌ها به مراکز دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی تحویل داده شده و تعدادی نیز به صورت دپوی استراتژیک در انبار‌ها موجود است، لذا بیماران و خانواده‌های آن‌ها به هیچ عنوان نباید نگران باشند. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، باطری قلب ، واردات باطری قلب ، مهدی یوسفی ، بیماران قلبی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باطری قلب مهدی یوسفی بیماران قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی در مراسم گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز پیشرفت‌های چشمگیر در کشور را مدیون دانشگاه‌ها و دانشگاهیان دانست و با بیان اینکه این پیشرفت‌ها باید توسط خود دانشگاهیان روایت شود گفت: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

وی با تاکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست افزود: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنها مشغول تحصیل هستند به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند گفت: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق ماموریت اصلی دانشگاه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است افزود: دانشگاه آزاد به دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاورد‌های خوبی داشته است.

رحمتی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند گفت: دستاورد‌های دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی