Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه سینمایی «هنر و تجربه»، مراسم رونمایی از مستند «تمام چیزهایی که جایشان خالی ست» ساخته زینب تبریزی روز دوشنبه ۸ مهرماه ساعت ۱۹:۳۰ در موزه سینما برگزار و سپس اکران آن در سینماهای گروه «هنر و تجربه» آغاز می شود.

مستند «تمام چیزهایی که جایشان خالی ست» به نویسندگی و کارگردانی زینب تبریزی، روایتگر زندگی ۲ زن به نام های بهناز و جمیله است که هر ۲ به سرطان پستان مبتلا بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی با وجود مبارزه ای طولانی از دنیا می رود و دیگری بعد از بهبودی کامل به فعالیت های خیریه و آگاهی بخش به بیماران مبتلا مشغول می شود.

این مستند در مدت زمان ۷۴ دقیقه ساخته شده است و دیگر عوامل این فیلم مستند عبارتند از: فیلمبردار فاز اول: محمد عاشقی، فیلمبردار فاز دوم: علی رشیدی فر، صدابردار فاز اول: علی علوی، صدابردار فاز دوم: امیر پرتوزاده، تدوینگر: فرحناز شریفی، دستیار تدوین: سولماز افتخاری، آهنگساز: صبا ندایی، نویسنده گفتارمتن: سینا دادخواه و مریم صابری، راوی: سولماز غنی، مشاور کارگردان: عطیه عطارزاده، مشاور تهیه کننده: امید بلاغتی، صداگذار: حسن شبانکاره، طراح لباس: نرگس موسوی، توازن نور و رنگ: رضا تیموری، طراح پوستر: طاها ذاکر، مدیر تولید: روح الله فرح، مدیر اجرایی پروژه: احد محمد کرمی، ترجمه: حسن شرف الدین، زیرنویس: رضا تاری وردی، تهیه کنندگان اجرایی: ناصر تبریزی، ندا نوبری، با حمایت سایت حامی جو، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

کد خبر 4730870 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: تدوینگر سرطان پستان خبر گزاری مهر علی علوی موزه سینما تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر خانه هنرمندان ایران سازمان سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه سریال ایرانی عکاسی نقاشی هفته دفاع مقدس بازیگر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم

سیل در رودخانه روستای انگشتجان از توابع تسوج موجب خسارت به سه خودرو شد.

به گزارش فارس، محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر ضمن تاکید بر هشدار‌های مکرر هواشناسی گفت: علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می‌روند.

وی افزود: جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به سه خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودرو‌ها به بیرون کشیده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت