Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «آرتاشس تومانیان»، سفیر ارمنستان، صبح امروز (شنبه 6 مهرماه) با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

«علی لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی، در این دیدار ضمن تاکید بر توسعه روابط دو کشور اظهار داشت: دو کشور ایران و ارمنستان ارتباط خوبی با یکدیگر دارند که در حال پیشرفت است و امیدواریم در زمینه‌های کشاورزی، دارویی و بهداشت روابط دو کشور توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پارلمان‌های دو کشور نیز ارتباط مناسبی با یکدیگر دارند، بیان کرد: مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی برای توسعه همکاری با پارلمان ارمنستان آمادگی کامل دارند.

وی با اشاره به اینکه نگاه مثبتی در ایران نسبت به کشور ارمنستان وجود دارد، افزود: امیدوارم حضور شما در ایران، سبب گسترش روابط سیاسی، فرهنگی و تجاری دو کشور شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان، از مواضع دولت ارمنستان در مجامع بین‌المللی و در حمایت از ایران تشکر کرد و این موضوع را نتیجه دوستی دو کشور خواند.

آرتاشس تومانیان سفیر ارمنستان نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت گسترش روابط پارلمانی بین دو کشور اظهار داشت: گروه های دوستی پارلمانی دو کشور با یکدیگر در ارتباط هستند و ما به دنبال توسعه روابط بین کمیسیون های پارلمان دو کشور هستیم.

وی از سفر رئیس مجلس این کشور به ایران در آینده نزدیک خبر داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارمنستان ایران رئیس مجلس کشاورزی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور امروز سه‌شنبه در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است