Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام علی (ع)، پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات «والفجر ۸» و گرامیداشت یاد شهدای «یگان دریایی لشگر ۳۱ عاشورا» در اردبیل استمرار انقلاب را با حضور مردم در صحنه ممکن دانست و گفت: سربازان ولایت در دوران جنگ تحمیلی علی رغم قرار گیری در شرایط سخت جنگی و مظلومیت از ذکر نام ائمه غافل نشده و دلدادگان واقعی اسلام و اهل بیت (ع) بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: پیروز واقعی دوران دفاع مقدس مردم هستند که با جان فشانی و ایثارگری‌های خود معادلات را به سود نظام و انقلاب بزرگ اسلامی تغییر دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) افزود: نسخه پیروزی ملت ایران مقاومت، نلرزیدن، شجاعت در برار دشمن، نخندیدن نزد دشمن است فلذا ملت ایران بایستی با بصیرت و استحکام مقابل توطئه چینی دشمنان بر ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز شهدا پایبند باشند.

غیب پرور یادآور شد: مرور وصیتنامه شهدا نیز بیانگر آن بوده که قاطبه شهدا عاشقان اهل بیت (ع) بودند تا با تکیه بر شعائر دینی و اخلاقی لرزه بر اندام صدامیان بیاندازند.

او پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس را در سایه اعتقاد به آرمان‌های نظام و رهبری دانست و افزود: در تمامی کشور‌ها پایان جنگ را جشن می‌گیرند، اما در ایران اسلامی آغاز دوران دفاع مقدس گرامی داشته می‌شود، چرا که این دوران مقطع طلایی برای مرور ایستادگی و مقاومت نیرو‌های انقلابی بوده و از سوی دیگر تهاجم دشمنان به کشور به انحای مختلف همچنان ادامه داشته و توقف پذیر نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) به مظلومیت و سختی‌های رزمندگان انقلاب در دوران جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و یادآور شد: توسل به ائمه اطهار و اهل بیت (ع) که در وصیت نامه شهدا نیز تأکید شده از جمله رموز پیروزی حق بر علیه باطل است.

سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه این انقلاب استوار، محکم و پابرجا تا طلوع ظهور امام عصر (عج) پابرجا خواهد بود، گفت: دشمن به خوبی می‌داند که این انقلاب به فضل الهی تا ظهور دولت یار پایدار خواهد بود.

او بیان داشت:استان اردبیل ۱۰۷ شهید در این عملیات تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و ۱۷ شهید یگان دریایی لشکر ۳۱ عاشورا اردبیل در دوران دفاع مقدس در عملیات والفجر ۸ به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ح

پیروز واقعی دوران دفاع مقدس مردم هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی

مدیر کل کتابخانه‌های استان در این مراسم با بیان اینکه یکی از بزرگترین داشته‌های ما رشادت‌ها، خود باوری‌ها واستقلال ملت است که از مردان غیور دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است گفت: در افق جدید در کتابخانه‌های استان سعی بر رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس هستیم.

بابایی با اشاره به اینکه در ۱۹ ماه گذشته سعی بر آشتی مردم با کتابخانه‌ها داشتیم افزود: درهمین راستا تعداداعضای کتابخانه‌های ما به ۱۶۱ هزار نفر افزایش داشته وبیش از ۱میلیون و ۱۵۰ هزار جلد کتاب به امانت رفته است.

وی اضافه کرد: ۶۴ برنامه فرهنگی از سنین کودکان تا بزرگسالان در حال اجرا است و در حال تبدیل کتابخانه‌ها به پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم، ما در کنار امانت کتاب در حال تبدیل کتابخانه به مرجع و منبع هستیم وامروز بیش از ۷۰کتابخانه ما بالای ۵۰ سال سن داردکه نیازمند بهسازی است.

گفتنی است کتاب «لبخند آفتابی» به قلم سید رضا علوی به رشته تحریر در آمده که در بردارنده بخشی از خاطرات رسول آفتابی از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد