Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی سازمان‌دهی پدافند غیرعامل کشور با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: نام و یاد شهیدان باید در جامعه بیش‌ازپیش گسترش یابد. ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرخه، سرتیپ دوم پاسدار حسین حمید زاده پیش از ظهر امروز در اجلاسیه شهدای سرخه که در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های داهیانه امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب و رهبر معظم انقلاب جبهه کفر را به زانو درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اضمحلال و نابودی آمریکا نزدیک است گفت: به فرموده امام راحل این قرن به یاری خداوند قادر قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران و حق بر باطل است.

معاون پارلمانی سازمان‌دهی پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: جبهه مبارزاتی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در سه محور جهانی با تمام قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها، در منطقه غرب آسیا با رژیم غاصب صهیونیستی و در داخل با منافقان، گروهک‌ها، لیبرال‌ها و ستون پنجم دشمن بود که به یاری خداوند موفقیت همراه امام و یارانش بود.

رئیس سازمان اوقاف: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از تفکر قرآنی استسردار فدوی: امروز انقلاب اسلامی از مرزهای ایران فراتر رفته استرئیس سازمان بسیج: انقلاب اسلامی هندسه جدید قدرت‌های جهانی را به ‌هم زد

حمیدزاده با اشاره به برخی کوردلان کم درصدد حذف نام شهیدان از کوی و برزن دارند گفت: یاد و نام شهیدان و تداوم راهشان مایه سربلندی ملت و حرکت به‌سوی پیروزی و اقتدار است.

وی افزود: باید به این کوردلان گفت بیایید و ببینید در یادواره شهدا و اجلاسیه ها و مراسم بزرگداشت شهدا مردم از زن و مرد و پیر و جوان از سر تکلیف و ادای دین به شهیدان پرشور و باشکوه حضور دارند.

معاون پارلمانی سازمان‌دهی پدافند غیرعامل کشور تأکید کرد: نام و یاد شهیدان باید در جامعه بیش‌ازپیش گسترش یابد؛ چراکه نام شهید لرزه بر اندام دشمنان انداخته و می‌اندازد.

حمیدزاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر مکتب حسینی و عاشورایی است و امروز الهام‌بخش تمام مسلمانان جهان است، گفت: 213 هزار و 255 شهید آمار شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و این آمار غیر از شهدای گمنام، شهدای ترور و شهدای مدافع حرم است.

معاون پارلمانی سازمان‌دهی پدافند غیرعامل کشور آمار شهدا ناشی از بمباران سلاح‌های شیمیایی و کشتارجمعی کشور را 16 هزار و 154 شهید عنوان کرد‌ و اظهار داشت:‌ 7 هزار و 54 نفر از شهدا 14 ساله و کمتر از آن هستند مثل شهیدان محبت بالا زاده و حسین فهمیده، 87 هزار و 106 شهید بین 20 تا 23 سال شهیدان ما بودند با این تعداد شهید توانستیم 22 هزار و 400 هزار کیلومتر از خاک اشغال‌شده خود را از دشمن بگیریم.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است. ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم