Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@13:04:04 GMT

بیت‌کوین ۲۲ درصد از ارزش خود را از دست داد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۷۸۷۷

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  این هفته، هفته سختی برای بیت‌کوین بود. اولین و مهم‌ترین ارز دیجیتالی جهان بیش از ۲۰ درصد سقوط کرد و به ۷۷۵۷ دلار رسید که پایین‌ترین قیمت آن از ماه ژوئن تا کنون است. این ارز دیجیتال که به نوسانات شدید معروف است، از ماه آگوست تا قبل از این هفته، قیمتی پایدار داشت و در حدود ۱۰ هزار دلار معامله می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقوط سنگین قیمت بیت‌کوین در این هفته از روز دوشنبه آغاز شد و تا انتهای معاملات هفته ادامه یافت. این هفته سایر ارزهای دیجیتال مهم، مانند اتروم و ریپل، هم به ترتیب ۲۴ و ۱۹ درصد سقوط کردند. 

 

تحلیل‌گران می‌گویند این سقوط قیمت به علت ارائه ناموفق ویژگی جدیدی برای معامله بیت‌کوین است که باعث شکسته شدن سطح تکنیکال قیمت آن شد. این ویژگی جدید که باکت نام دارد، به عنوان راهی برای جذب سرمایه‌گذاران جدید بیت‌کوین که ممکن است در مورد تجارت آن در بورس‌ها محتاط باشند، معرفی شده است.

 

مایکل مورو، مدیرعامل جنسیس‌تریدینگ، می‌گوید: پس از معرفی این ویژگی جدید و به ویژه پس از آن که معلوم شد این ویژگی با حجم معاملات بسیار کمی روبرو شده است، قیمت‌ها به شدت با سقوط روبرو شدند.

 

مهر

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ارز دیجیتالی بیت کوین اقتصاد جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در سراشیبی سقوط

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۶۲۳ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با پانصد و هشتاد هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و هشتصد هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۹ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۴۷۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۰.۷۳ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران