Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:56:05 GMT

رزمایش بزرگ تفنگداران دریایی روسیه در سواحل کِریمه + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۸۱۵۰

رزمایش بزرگ تفنگداران دریایی روسیه در سواحل کِریمه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

وزارت دفاع روسیه از پایان مانور نظامی گسترده ساحلی در شبه جزیره کریمه خبر داد که در آن واحدهای تفنگداران دریایی تمرین بارگیری در کشتی بزرگ جنگی، فرود از آن در سواحل غیرقابل تردد و تسخیر مواضع دشمن فرضی را اجرا کردند. ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری-اینترنتی شبکه تلویزیون «ازوزدا» روسیه خبر داد، در سواحل شبه جزیره کریمه مانورهای دوجانبه تاکتیکی یگان‌های نیروهای تفنگدار دریایی ناوگان دریای سیاه روسیه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش موثر این مانورها در منطقه آموزشی "اوپسک" انجام گرفت.

 یگان‌های تفنگداران دریایی کار بارگیری در کشتی‌ بزرگ نظامی «اورسک» و همچنین پیاده شدن از آن در سواحل غیرقابل تردد و سپس تسخیر مواضع دشمن فرضی را با موفقیت انجام دادند. این عملیات تحت پوشش نیروهای هوابرد ناحیه نظامی جنوبی روسیه انجام گرفتند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در این رزمایش نظامی، نقش دشمن فرضی را نیروهای نظامی پرسنل یگان‌های پدافند ساحلی بر عهده داشتند و واحدهای توپخانه و نیروهای هوابرد نیز به کمک آنها آمدند.

 

 

در این مانور گسترده نظامی، بیش از سه هزار نیروی نظامی، 12 کشتی کوچک و بزرگ، از جمله کشتی بزرگ جنگی «اورسک» متعلق به ناوگان دریای سیاه روسیه مشارکت داشتند.

بازدید پوتین از مرحله فعال مانور نظامی "سنتر-2019"برگزاری رزمایش بزرگ دریایی در سواحل کِریمهرزمایش هوایی خلبانان روس با 30 جنگنده در شرق دور روسیه

علاوه بر این، برای اجرای وظایف نظامی-آموزشی در این تمرینات بیش از 300 واحد تجهیزات و فناوری‌های نظامی ویژه، از جمله چندین سامانه‌های موشکی زمین به هوا و ضدکشتی، ماشین‌های زره پوش سنگین و 30 فروند هواپیما و بالگرد متعلق به ناحیه نظامی جنوبی روسیه مورد استفاده قرار گرفتند.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

بین الملل تابناک: هفتصد و هفتاد و هشتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

 این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند