Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز ششم مهرماه اولین جلسه گروه کاری اشتغال و کارآفرینی استان کرمان در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.

به گزارش ایسنا، "محمدعلی دهقان" سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در این جلسه اشتغال استان را مهمترین دغدغه استان کرمان دانست و بیان کرد: در فصل بهار اشتغال استان افت داشته که باید در این فرصت باقیمانده آن را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در خصوص تدوین برنامه کارآفرینی استان عنوان کرد: تدوین برنامه دو سالانه کارآفرینی توسط پارک علم و فناوری تا آبان‌ماه انجام شود.

وی بر لزوم رفع مشکل بین دستگاه‌ها و بانک‌ها تاکید کرد و ادامه داد: کل اعتبار استان برای ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی ۲۰۸ میلیارد تومان ابلاغ شده که ۲۹ میلیارد تومان آن توسط جهادکشاورزی شمال استان جذب شده است.

به گزارش ایسنا، "رضا اسماعیلی" مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان  نیز در این گروه کاری گفت: تسهیل اجرای تصمیم شورای عالی اشتغال، تربیت فنی و حرفه ای و مهارتی، بستر سازی ایجاد برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت اشتغال با رویکرد اشتغال پایدار از جمله اهداف گروه کاری اشتغال است.

وی بیان کرد: هیچ چشم‌اندازی برای کارآفرینی نداریم با وجود آنکه کارهای زیادی در این زمینه توسط دستگاه‌ها انجام شده اما مشخص نیست دستگاه‌ها چه اقدامی انجام می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اشتغال کارآفرینی استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر دولت به لرستان انجام ۳۰۰ میلیارد تومان آسفالت راه روستایی بوده است، اظهار داشت: این مصوبه ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در حوزه جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ قرار بوده که ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کند که هنوز یک ریال از آن اختصاص پیدا نکرده است، گفت: این اعتبار باید از سوی سازمان مدیریت و همچنین مدیریت بحران اختصاص پیدا می‌کرد.

شیروانی، عنوان کرد: از محل پروژه‌های سیلاب، هزار و ۳۰۰ متر پل ساخته شده است.

کد خبر 6087686

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار