Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@23:41:58 GMT

تاثیرگذارترین و خشن‌ترین بازیکن استقلال

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۸۶۲۹

تاثیرگذارترین و خشن‌ترین بازیکن استقلال

هافبک میانی آبی پوشان با بیشترین گل، پاس گل و کارتهای رنگی، یکی از پرکارترین بازیکنان این فصل فوتبال ایران است.

به گزارش مشرق، فرشید اسماعیلی که در سالهای اخیر یکی از برترین هافبکهای میانی فوتبال ایران بوده و معمولا به خاطر گل ها، پاس گل ها و بعضا به دلیل برخی حواشی در صدر اخبار استقلال قرار داشته است، در هفته پنجم نیز بهترین بازیکن آبی پوشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی مقابل ذوب آهن با یک گل و یک پاس گل، نقش مهمی در نتیجه بازی داشت و تاثیرگذارترین بازیکن استقلال و بهترین بازیکن زمین شد.

بیشتر بخوانید:

مهاجم استقلال رباط پاره کرد

اسماعیلی پیش از این نیز یک گل برای آبی پوشان زده بود تا با این آمار بهترین گلزن و تاثیر گذارترین بازیکن این تیم تا هفته پنجم باشد.

اسماعیلی در این فصل با ۳ کارت زرد و یک کارت قرمز در کنار دانشگر و علی کریمی، خشن ترین بازیکن استقلال نیز می باشد.

وی در حالی با ۲ گل و یک پاس گل تاثیرگذار ترین بازیکن آبی پوشان است که برای اولین بار در اصفهان ۹۰ دقیقه کامل به میدان رفت.

هافبک آبیها به جز یک بازی مقابل پرسپولیس که به دلیل محرومیت حضور نداشت، در سایر دیدارهای تیمش در این فصل در ترکیب ثابت قرار گرفت و برای اولین بار در اصفهان تعویض نشد.

اسماعیلی در ۴ بازی که برای استقلال به میدان رفته، جمعا ۳۱۵ دقیقه بازی کرده و از این حیث یکی از بازیکنان پر کار در تیم استراماچونی به حساب می آید.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو کنفرانس افق نو تحولات یمن فوتبال فرشید اسماعیلی لیگ برتر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد

به گزارش ورزش سه، در‌ مرحله یک هشتم جام حذفی دو تیم سپاهان و استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تک گل کاوه رضایی در آستانه اتمام بود اما یک ضربه دیدنی از سوی بازیکن استقلال کار را به تساوی کشاند.

در اوقات اضافه نیمه دوم پاس رضا آنتیک به میلاد پاک پرور رسید و این بازیکن ریزنقش و شوت زن از فاصله ۴۰ متری شانس خود را برای گشودن دروازه پیام نیازمند امتحان کرد تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران باشیم.

پاک‌پرور که سابقه بازی در استقلال اهواز و فولادخوزستان را در لیگ برتر دارد، در طول ۱۲۰ دقیقه در سمت چپ خط دفاعی اجازه فرار به رامین رضاییان را نداد و به خوبی قدرت اصلی هجوم سپاهان را مهار کرد و با شوت زیبایش در دقیقه ۹۳ ورزشگاه را منفجر کرد.

ویدئو: 331120

البته سپاهان در دقایق پایانی وقت‌های اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر خبرها

  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم