Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جعفری با حضور در جزیره هرمز، از طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد در این جزیره بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: سردار محمدعلی جعفری، فرمانده قرارگاه بقیه‌الله ‌الاعظم (عج) سپاه پاسداران به همراه فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در سفر به جزیره هرمز از نزدیک در جریان روند توسعه این جزیره و همچنین برنامه‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی کمیته امداد برای محرومین این جزیره قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهیاری، ضمن تشکر از همکاری گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی برای توانمندسازی نیازمندان در مناطق محروم تصریح کرد: گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی از طریق ارائه مشاوره‌های شغلی، راهبری شغلی، بازاریابی و فروش محصولات طرح‌های اشتغال می‌توانند بازوی توانمند کمیته امداد به‌منظور پایدارسازی مشاغل برای مددجویان باشند. وی تأمین مسکن در مناطق محروم را یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد با همکاری گروه‌های جهادی عنوان کرد و افزود: سال گذشته با همکاری گروه جهادی شهید کاظمی تهران، ۱۹ واحد مسکن مددجویی بااعتبار 900 میلیون تومان در جزیره هرمز ساخته و در اختیار مددجویان این جزیره قرار گرفت. الهیاری گفت: ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری، مشارکت در جمع‌آوری زکات، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی، مشاوره‌ و راهبری شغلی برای مددجویان، ارائه خدمات رایگان درمانی و ساخت مسکن نیازمندان ازجمله زمینه‌های همکاری کمیته امداد و گروه‌های جهادی است.   در ادامه سردار سرلشکر جعفری از پنج طرح اشتغال که با حمایت کمیته امداد و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه، موفق به اشتغال‌زایی و تولیدشده‌اند، بازدید کرد و ضمن ابراز رضایت از عملکرد مثبت کمیته امداد درزمینه ایجاد اشتغال در هرمز گفت: ادامه این حمایت‌ها گامی مؤثر در راستای خودکفایی مددجویان خواهد بود. وی با اشاره به تلاش و توانمندی مددجویان دریافت‌کننده تسهیلات اشتغال‌زایی در جزیره هرمز، افزود: چنین افراد کوشا و توانمندی شایسته اعتماد و حمایت می‌باشند. شایسته ذکر است 435 خانوار با جمعیت یک هزار و 149 نفر در جزیره هرمز تحت حمایت این نهاد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌باشند.       انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد

به گزارش قدس خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری ۳۳۸۶۳ واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح که از این تعداد، ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهم نامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال ۱۴۰۱، طی دو سال تعداد ۶۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می‌شود.

سلم آبادی تصریح کرد: سال گذشته ۱۹۰۰ واحد مسکن مددجویی و امروز ۲۱۰۵ واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شود، گفت: تلاش می‌شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

سلم آبادی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است