Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه پیام نور لرستان، به نقش و تاثیرگذاری دانشگاه ها در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: همه فعالیت های دانشگاه ها باید به تاثیرگذاری مثبت در جامعه ختم شود که دانشگاه پیام نور با توجه به گستردگی که در کشور دارد باید بتواند رسالت اجتماعی خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا زمانی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: دانشگاه ها باید بتوانند در کنار مباحثی همچون آموزش و پژوهش، موضوعاتی مانند فناوری، خلاقیت، نوآوری، ایجاد اشتغال، مهارت آموزی و تاثیرگذاری مستقیم در اجتماع را دنبال کنند.

 رئیس دانشگاه پیام نور کشور با تاکید بر اینکه توانمندی این دانشگاه در مناطق مختلف کشور بسیار عظیم است، گفت: دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور این آمادگی را دارند که به حل مسائل اجتماعی کمک کنند.
 
دکتر زمانی با یادآوری اینکه هم اکنون نیم میلیون نفر در دانشگاه پیام نور برای سازندگی کشور تلاش می کنند، افزود: امیدواریم در سالجاری همدلی و همبستگی بیشتری بین بخش های مختلف دانشگاه ایجاد شود تا تاثیر این توانمندی در اجتماع مشاهده شود.
 
وی گفت: در دیدار با استاندار لرستان، اعلام آمادگی کردیم که دانشگاه پیام نور در این استان بحث آسیب های اجتماعی را رصد و مطالعه کرده و آماده است که در سایر مباحث نیز ورود کند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در سفر رئیس دانشگاه پیام نور به استان لرستان، ساختمان اداری آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد با اعتبار 3 میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره برداری رسید. این ساختمان با عنوان یادگار امام دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد با زیر بنای 3642 مترمربع در 4 طبقه با ظرفیت 20 کلاس درس،آزمایشگاه و کتابخانه احداث شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد

به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد انگیزه و تشویق جوانان به مهارت آموزی، مشوق‌هایی برای سربازانی که قبل از اعزام به خدمت مهارت یاد می‌گیرند در نظر گرفته شده است.

اعطای یک ماه کسری خدمت، تعیین سازمان محل خدمت، تعویق اعزام به مدت حداکثر ۶ ماه، انتخاب استان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان، استفاده از یک ماه مرخصی، اعطای یک درجه بالاتر، استفاده از سرباز ماهر به عنوان کمک مربی و مربی در نیروهای مسلح، بکارگیری تخصصی در داخل نیروهای مسلح و اولویت برای استخدام در نیروهای مسلح از جمله مشوق‌های موجود برای سربازان است.

مشمولانی مجاز هستند از مشوق‌ها استفاده کنند که دوره مهارتی گذرانده و گواهی کسب کرده باشند، فارغ تحصیل دیپلم هنرستان و کار و دانش، فارغ تحصیل پزشکی و پیراپزشکی و سایر فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور که یک بسته دوره مهارتی تعریف شده دارند از مشوق‌ها بهره مند می‌شوند.

ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز شنبه ۱۵ اردیبشهت آغاز شد و افراد برای ثبت نام می‌توانند به سامانه سخا پلیس مراجعه کنند.

افراد حداقل ۲ ماه قبل از اعزام به خدمت باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند لذا شامل افراد حین خدمت نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد
  • (ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • رسالت معلمی دفاع از حق است