Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:56:13 GMT

نبرد زیدان-سیمئونه؛ به یاد فینال تاریخی میلان

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۸۸۶۱

نبرد زیدان-سیمئونه؛ به یاد فینال تاریخی میلان

اتلتیکو مادرید و رئال مادرید درحالی امشب به مصاف یکدیگر می روند که در تقابل سرمربیان دو تیم، هرکدام 2 بار به پیروزی رسیده اند و 4 تقابل دیگر آن ها نیز به تساوی کشیده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو رده دومی در حالی امشب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف رئال مادرید صدرنشین می رود که فاصله دو تیم در جدول تنها یک امتیاز است و یاران سیمئونه می توانند با پیروزی در این دیدار جای کهکشانی ها را در صدر جدول بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازی امشب علاوه بر حساسیت جدولی جدالی حساس بین مربیان دو تیم نیز محسوب می شود. سیمئونه و زیدان هشت بار به مصاف یکدیگر رفته اند و در این هشت تقابل سیمئونه و  زیدان هرکدام دو بار به پیروزی رسیده اند همچنین چهار تقابل دیگر این دو مربی با تساوی به پایان رسیده است. 

 

 

 


مهم ترین پیروزی زیدان مقابل سیمئونه و اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2016 بر می گردد که رئال موفق شد در ضربات پنالتی اتلتیکو را شکست دهد و یازدهمین قهرمانی خود در اروپا را کسب کند. سیمئونه هم بهترین برد خود را با نتیجه تحقیرکننده 7-3 در مسابقات تور پیش فصل آمریکا به دست آورده است.

در فینال 2014 لیگ قهرمانان لیسبون هم سیمئونه سرمربی اتلتیکو بود و زیدان دستیار آنچلوتی در رئال. جدالی که با برتری 4-1 کهکشانی ها تمام شد.

زیدان و سیمئونه در دوران فوتبال شان نیز بارها به مصاف هم رفتند. زیدان با پیراهن یووه و سیمئونه با پیراهن اینتر و لاتزیو. شاید پرحاشیه ترین مصاف آنها به بازی برگشت یوونتوس و اینتر در سری آ فصل 98-1997 بر می گردد که یوونتوس با گل الکس دل پیرو برنده شد در حالی که پنالتی روی رونالدو برزیلی گرفته نشد.

 

 



اتلتیکومادرید و رئال مادرید امشب در حساس ترین بازی هفته هفتم لالیگا از ساعت 22:30 در ورزشگاه وندامتروپولیتانو و با قضاوت خوزه لوئیز گونزالس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رئال مادرید دیگو سیمئونه (سرمربی) اتلتیکو مادرید زیدان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید زیدان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز با وجود 9 تغییر در ترکیب اصلی‌اش توانست در زمین رئال سوسیداد به پیروزی برسد. 

سوسیداد به خصوص در زمین خودش همیشه رقیبی سخت و دشوار برای رئال بوده ولی دیشب اسیر انگیزه و اشتیاق رئالی ها در راه قهرمان شد. تیم مادریدی بعد از پیروزی هفته گذشته برابر بارسا تنها هفت امتیاز با قهرمانی فاصله داشت و با برد دیشب این فاصله به 4 امتیاز رسید اما همچنان این احتمال وجود دارد که رئال هفته بعد برابر کادیز قهرمان شود.

به این ترتیب که اگر والنسیا دوشنبه شب در مونتجوئیک بتواند بارسا را متوقف کند، رئال با پیروزی احتمالی شنبه بعد برابر کادیز، قهرمانی اش را مسجل می کند. در سال های اخیر بین رئال و والنسیا اختلافات زیادی وجود داشته ولی شاید همین والنسیا قهرمانی رئال را جلوتر بیندازد. 

دیگر خبرها

  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود