Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون رسانه و موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، گفت: به طور میانگین رهبر معظم انقلاب اسلامی هر دو هفته یک بار دیداری با خانواده شهدا دارند. تاریخ انتشار: 15:04 - 06 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۶۲۷

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ مهدی فضائلی معاون رسانه و موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در آیین آغاز به کار بخش دفاع مقدس پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا الان حوزه نیرو‌های مسلح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمانی ایشان از سوی شورای عالی انقلاب در جلسات فرماندهی سپاه شرکت می‌کردند. بعد از تشکیل دولت موقت از طرف شورای عالی انقلاب به وزارت دفاع رفتند و مسئولیتی در وزارت دفاع برعهده گرفتند.

وی افزود: ایشان در دور اول مجلس، رئیس کمیسیون دفاعی را عهده دار شدند. ایشان از سال ۵۹ از طرف امام راحل به عنوان نماینده امام در شورای عالی دفاع انجام وظیفه کردند.

فضائلی با اشاره به آغاز رهبری امام خامنه‌ای خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ سال است که ایشان نیرو‌های مسلح را فرماندهی می‌کنند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتشان رشادت و دلاوری رزمندگان و ازخودگذشتگی خانواده شهدا و ایثارگران را بیان کردند. ایشان همیشه دیدار از خانواده شهدا را در دستور کار خود دارند. تا به امروز بیش از هزار دیدار سرزده از خانواده شهدا و ایثارگران داشتند. اخبار اکثر این دیدار‌ها منتشر نشده است.

طبق گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، معاون رسانه و موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی ادامه داد: به طور میانگین رهبر معظم انقلاب اسلامی هر دو هفته یک بار دیداری با خانواده شهدا دارند.

فضائلی گفت: تمام اتفاقاتی که در حوزه دفاعی و نظامی در کشور افتاده، دستاورد و برکت دفاع مقدس و تحقق شعار «ما می‌توانیم» است.

وی عنوان کرد: بیانات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از ابتدای رهبری از سال ۶۸ تا به امروز در حوزه دفاع مقدس بالغ بر ۱۵۰ هزار کلمه جمع‌آوری شده است. این مجموعه وظیفه ما را افزایش داد تا یک بخش را به طور اختصاصی به این موضوع اختصاص دهیم.

معاون رسانه و موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی بیان داشت: در بخش دفاع مقدس در پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای به طور متمرکز و تخصصی به مباحث دفاع مقدس پرداخته می‌شود. در این بخش دیدگاه، بیانات، نظرات، عکس‌های منتشر نشده، فیلم، صوت، خاطرات، اسناد مقاطع حساس دفاع مقدس و تاثیرات راهبردی رهبر معظم انقلاب به تدریج منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش دفاع مقدس حضور، فرماندهی و مدیریت حضرت امام خامنه‌ای در نیرو‌های مسلح را در اختیار مردم قرار می‌دهیم. با ارائه این محتوا بخش‌های مهم تاریخ انقلاب و دفاع مقدس، مقاطع حساس را که از آن عبور کردیم و تجارب دفاع مقدس بیان می‌شود تا چراغ راهی برای امروز و آینده باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب اسلامی مهدی فضائلی خانواده شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته‌نامه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در تازه‌ترین شماره خود از تأکید رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه نامه یکی از مسؤولان امور قرآنی کشور بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» خبر داده است.

خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

کد خبر 6095369 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب