Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار فتحی زاده با اشاره به حضور مأموران پلیس در مرزها برای اربعین امسال گفت: مأموریت‌های ما از عمق شهر‌ها آغاز می‌شود و تا نقاط صفر مرزی در ۴ گلوگاه نیز پیش خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرتیپ پاسدار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: آغاز ماه صفر برای نیروی انتظامی آغاز عملیات اربعین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ۱۲ جلسه قرارگاه ستاد اربعین با حضور کارگروه‌های مختلف برگزار شده است تا در پی آن آمادگی‌های لازم برای انجام عملیات‌های مخصوص اربعین کسب شود.

بیشتر بخوانید: ایمنی اتوبوس‌های زائران اربعین در اولویت قرار گیرد

سردار فتحی زاده با اشاره به حضور تمام نیروهای پلیس در مرز‌ها گفت: مأموریت‌های ما از عمق شهر‌ها آغاز می‌شود و تا نقاط صفر مرزی در ۴ گلوگاه مرزی پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

تمهیدات نیروی انتظامی برای اربعین امسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود

مرزبانی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن توضیح درباره سوءتفاهم مرزی پیش آمده بین نیرو‌های مرزبانی و طالبان اعلام کرد: ۶ مرزبان استان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند.

 

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

دیگر خبرها

  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد