Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با حضور شهردار و جمعی از مسئولان محلی امروز مجموعه ورزشی ماهان در وسعتی به میزان ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با صرف ۲۰ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت یک خیر در محله مهدی آباد در جنوب شیراز به بهره برداری رسید.

شهردار شیراز در آیین افتتاح این مجموعه ورزشی خیرساز، ضمن وارد دانستن نقد به شیوه مدیریت مجموعه‌های فرهنگی و هنری شهرداری، بر لزوم تغییر در روند موجود تاکید و خاطرنشان کرد که مردم باید اداره کننده چنین مجموعه‌هایی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر اسکندرپور با بیان اینکه ارتقاء سطح رفاه در محله مهدی آباد یکی از اولویت‌های مد نظر شهرداری شیراز بوده است، تلاش و برنامه ریزی برای تبدیل محدوده رودخانه چنارراهدار به یک منطقه تفریحی و ورزشی را در همین راستا ارزیابی کرد.

او یکی از دلایل وجود مشکلات مدیریتی در مراکز گردشگری تاریخی و فرهنگی نظیر سعدیه و حافظیه را ذینفع نبودن از درآمد‌های این مجموعه‌ها دانست و راهکار بهبود شرایط را واگذاری مدیریت آن‌ها به یک هیئت امنا بیان کرد.

شهردار شیراز با بیان اینکه ۱۵ محله در شیراز وضعیت حاد اجتماعی دارد، گفت: اگرچه شهرداری مسئول شهر است، اما علت بروز مسائل و مشکلات اجتماعی نبوده و قرار هم نیست تنها شهرداری تمام آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی را مرتفع کند؛ سایر دستگاه‌ها نیز وظایفی دارند و باید همراهی و کمک کنند.

شهردار منطقه ۹ شیراز نیز با اشاره به اینکه حاج حسین جوکار، خیر شیرازی بالغ بر ۴ میلیارد تومان برای احداث این مجموعه کمک کرده است، گفت: این مجموعه ورزشی دارای زمین‌های فوتبال، والیبال و رختکن و یک زورخانه است.

فرزاد میرزایی احداث این مجموعه ورزشی را براساس استاندارد‌ها اعلام و اضافه کرد: عملیات اجرایی این مجموعه ورزشی در شورای پنجم شهر شیراز آغاز شده و علیرغم اینکه قرار بود یکساله احداث شود، اما به دلایلی دو سال به طول انجامید.
انتهای پیام/م

افتتاح مجموعه ورزشی خیرساز در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳