Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان زنجان از برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس استان خبرداد .

اصغر ابراهیمی با اشاره به برگزاری انجمن اولیا و مربیان  از اول مهر ماه الی 18 مهر در مدارس، گفت : انجمن اولیا و مربیان نماد واقعی مشارکت والدین می باشد و بدون شک تحقق این مشارکت و پویایی انجمن با حضور پر شور اولیا ، انتخاب خوب و آگاهانه امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان زنجان تصریح کرد: تقویت مدرسه محوری به منظور هم سویی در روش های تربیتی بین خانه و مدرسه، تبیین جایگاه خانواده و بهبود روابط سازمانی موجب شده تشکیل انجمن اولیا و مربیان درمدارس امری ضروری باشد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه درسال تحصیلی جدید برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان درتمامی مدارس بالای 10 نفر برگزارخواهد شد، عنوان کرد: مدارس دارای 10  الی  300 دانش‌آموز،منتخب اولیا پنج نفرمی باشد وبه ازای هر 50 دانش‌آموز یک نفر به اعضای انجمن اضافه می‌شود.

وی درپایان گفت: اولیای  می توانند درقالب کارگروههای تخصصی  آموزشی، پرورشی، رفاهی و عمرانی درمدرسه حضور موثر داشته باشند و فعالیت نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان انجمن اولیا و مربیان نماد واقعی مشارکت والدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است

معاون صنایع‌دستی وزارت گردشگری بیان کرد: صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078460 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها