Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال خبر احتمال حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل بدهی را تلاش "شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای بر هم زدن آرامش استقلال" خواند.

امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال درباره احتمال حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: متاسفانه شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال بر هم زدن آرامش استقلال هستند و هر بار به هر بهانه‌ای به دنبال این کار هستند؛ یک بار با شایعه تغییر مدیرعامل، یک بار با شایعه حذف استقلال از آسیا و یک بار هم با شایعه محرومیت استقلال به خاطر بدهی به پروپئیچ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیش از دو ماه است که باشگاه استقلال رابطه خوبی با فدراسیون فوتبال دارد و همه مدارک را در اختیار سهیل مهدی قرار داده است. بعد از بررسی یک هفته تا ۱۰ روزه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، مدارک استقلال به استیناف خواهد رفت و در آنجا بررسی خواهد شد. متاسفانه اخبار منتشر شده به هیچ وجه درست نیست و باعث نگرانی هواداران شده است.

او درباره شایعاتی مبنی بر وجود افرادی در داخل و خارج از باشگاه استقلال که موارد بدهی این باشگاه را به AFC گزارش می‌دهند، هم توضیح داد: من بی‌اطلاع هستم اما قطعا شیطنت، واژه گسترده‌ای است و دوستانِ خارج و داخل، آرامش استقلال را به هم می‌ریزند. امیدوارم آخر این ماجرا برای استقلال ختم به خیر شود.

فتحی اضافه کرد: استقلال و پرسپولیس بدهی‌های انباشته دارند. ما از سال ۱۳۴۹ تا امروز بدهی مالیاتی انباشته داریم. پارسال ۱۴ مورد پرونده را تسویه حساب کردیم و امسال هم با ۹ نفر تسویه کردیم که هیچ‌کدامشان در زمان مدیریت من و حتی در سه، چهار سال گذشته نبودند. به هر حال عزم ما جدی است که یک بار برای همیشه بدهی‌ها را تسویه کنیم تا مدیران بعدی مشکلی نداشته باشند.

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس

مدیرعامل استقلال درباره خصوصی‌سازی این دو باشگاه هم بیان کرد: هر دو باشگاه با این مشکل روبرو هستند. من امیدوارم خصوصی‌سازی شروعی برای شفافیت‌های مالی در دو باشگاه باشد. متولی این کار وزارت ورزش است. البته بدهی به بازیکنان بیش از ۹۰ درصد به شامل بازیکنان داخلی می‌شود. منابع مالی ما محدود است و اگر منابع مالی ما مثل دیگر باشگاه‌ها باشد یک بار برای همیشه حل می‌شود.

او درباره اینکه آیا استقلال از دولت هم بودجه‌ای گرفته است یا خیر، اظهار کرد: برابر با برنامه ششم توسعه مصوب مجلس شورای اسلامی دولت به استقلال و پرسپولیس حتی ریالی کمک نکرده و نمی‌تواند بکند. ما یک ریال هم از دولت نگرفته‌ایم و منابع مالی را از طریق اسپانسرها جذب کردیم. در زمان مدیریت من خودمان و با هماهنگی هیات مدیره خودمان با توجه به منابع مالی اقدام به انعقاد قرارداد کردیم. با توجه به منابع مالی خودمان سعی می‌کنیم مشکلات را برطرف کنیم و مجوز حرفه‌ای را بگیریم. کلیه اسناد باشگاه در دستان کمیته صدور مجوز حرفه‌ای است و در حال بررسی هستند و امیدواریم مشکلی برای باشگاه استقلال وجود نداشته باشد./ شبکه خبر

فتحی در پایان درباره دلخوری‌اش از مدیرعامل پرسپولیس گفت: من دوست ندارم از این کلمه استفاده کنم اما آقای انصاری‌فرد فرافکنی کردند زیرا بلیت فروشی اصلا دست باشگاه استقلال نبود و با صحبت‌هایشان می‌خواستند فضا را ملتهب کنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: خاندوزی: روند نرخ بیکاری کاهشی است

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

خاندوزی خاطرنشان کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم.

کد خبر: 1228288 برچسب‌ها اقتصاد ایران

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است