Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نمایشگاه تخصصی عکس های هوایی با عنوان نمایشگاه عکس «شیراز، شهر سبز پایدار» از امروز تا پایان هفته در ارگ کریمخان زند میزبان علاقمندان هنر عکاسی است.

«امین ملک زاده»، با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس «شیراز، شهر سبز پایدار»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این نمایشگاه با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس و موسسه «شهر هنر» برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیئت مدیره موسسه «شهر هنر» اضافه کرد: این نمایشگاه، اولین نمایشگاه عکس هوایی و مناظر گردشگری شیراز است که به مناسبت هفته گردشگری برپا شده است.

 

وی تاکید کرد: همه عکس ها توسط خودم و با پهباد گرفته شده است و اینکه این نمایشگاه اولین نمایشگاه تخصصی عکس های گرفته شده با پهباد هم محسوب می شود.

 

ملک زاده با اشاره به اینکه این نمایشگاه از امروز ششم تا پنج شنبه یازدهم مهرماه همه روزه از ساعت 17 تا 20 در مجموعه تاریخی «ارگ کریمخان» پذیرای علاقمندان است، اظهارداشت: مراسم افتتاح نمایشگاه با حضور مسئولین روز شنبه ششم مهرماه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.

 

وی در خصوص عکس ها هم گفت: تعداد 30 عکس در سایز 50 در 70 سانتی متر در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته شده است که اکثر عکس ها نمای هوایی و از اماکن زیبای گردشگری و فضای سبز شهری است.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس نماز جمعه خطبه های نماز جمعه کانون های مساجد یادواره شهدا اربعین حسینی نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس ظرفیت های گردشگری شیراز ظرفیت های گردشگری فارس شهرداری شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو

به گزارش قدس آنلاین، محمد مشیرپناهی با اشاره به حضور کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: در غرفه استان در این نمایشگاه ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می شود.

وی افزود: مشخصات کلی طرح های کشاورزی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان ادامه داد: در بخش صنعت هم ۹ عنوان فرصت سرمایه گذاری و هشت طرح مهم و پیشران صنعتی و معدنی استان برای معرفی به سرمایه‌گذاران در این نمایشگاه آماده شده است.

مشیرپناهی تعداد فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری استان در این نمایشگاه را پنج مورد خواند و بیان کرد: افزون بر این، هفت مورد فرصت سرمایه گذاری گردشگری در شهر سنندج که توسط شهرداری این شهر تهیه شده است در چند روز برپایی این نمایشگاه معرفی می شود.

معرفی بیش از۵۰ مورد مجوز بی‌نام سرمایه‌گذاری کردستان در اکسپو

وی یادآور شد: یکی از اقدامات مطلوب در استان که به منظور تسهیل در امر سرمایه گذاری انجام شده تهیه مجوزهای بی‌نام است که از حدود ۲ سال اخیر این مهم آغاز شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان اضافه کرد: در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران، بیش از ۵۰ مورد مجوز بی نام صادر شده برای سرمایه گذاری در استان تهیه و آماده معرفی به هیات های تجاری و سرمایه گذاران است.

مشیرپناهی یادآور شد: افزون بر موارد مذکور، ۱۵ مورد فرصت سرمایه گذاری دارای مطالعات پیش امکان سنجی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تهیه شده است و در این نمایشگاه معرفی می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند