Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از اجرای ۷۵ درصد خط لوله انتقال آب خلیج‌فارس تا سرچشمه رفسنجان خبر داد و گفت: اگر به ۸۴ درصد برسد آب به سرچشمه خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، احمد انارکی‌محمدی ظهر امروز 6 مهرماه در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان اظهار کرد: امروز شاهد انگشت اتهام اروپایی‌ها به سمت آمریکا هستیم و نکته مهم این است که اروپا به حرف ما در خصوص آمریکا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی‌رغم تحریم‌هایی که بر کشورمان روا داشته شده اما امنیت این کشور امروز موجب شده از کشورهای زیادی برای سرمایه‌گذاری در ایران حضور یابند و هفته گذشته یک تیم از تجار اروپایی میهمان رفسنجان بود و باغات و مراکز فرآوری پسته ما را بازدید کردند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور دو وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنعت، معدن و تجارت در روز گذشته در استان کرمان و دستاوردهای آن برای استان، ادامه داد: شهرستان رفسنجان در زمینه گردشگری ظرفیت بالایی دارد و بزرگترین خانه خشتی جهان مسائل و مشکلاتش به زودی برطرف می‌شود.

وی وجود آثار و بناهایی را ذکر کرد که به آن اهمیتی داده نمی‌شود و افزود: به همین آثار در کشورهای مختلف بها داده می‌شود که ثروت زیادی را برای آن کشور دارد.

انارکی‌محمدی خاطرنشان کرد: یک گردشگر زیارتی ۴۰۰دلار، یک گردشگر توریستی یک هزار و ۴۰۰ دلار و یک گردشگر توریست درمانی دو هزار و ۴۰۰ دلار ارزآوری دارد بنابراین باید در رونق صنعت گردشگری تلاش کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در خصوص انتقال آب از خلیج‌فارس توضیح داد: یکی از سه آب شیرین کن تا ۷۵ درصد به مرحله اجرا رسیده و  لوله تا سیرجان به میزان ۹۱ درصد اجرا شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سه ، چهار درصد دیگر خط لوله اجرا شود آب به گل‌گهر می‌رسد، همچنین خط لوله تا ۷۵ درصد به سرچشمه رسیده که اگر به ۸۴ درصد برسد آب به سرچشمه می‌رسد چون حتما نیاز نیست به ۱۰۰ درصد برسد.

وی با بیان اینکه از خط سرچشمه تا اردکان یزد هم ۴۶ درصد انجام شده و با شرایطی که دارد کار خوب پیش می‌رود عنوان کرد:  طبق تعهدی که از وزارت نیرو گرفتیم  قرار است آب شرب مردم را از این طریق خریداری کنند و مازاد آن برای صنعت استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی انتقال آب منطقه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف تغییر نام استقلال مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه استقلال روز ۵ اردیبهشت ماه به صورت رسمی به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و این هلدینگ با در اختیار گرفتن ۸۵ درصد مالکیت آبی‌پوشان، عهده‌دار امور این باشگاه شد.

پس از این اتفاق صحبت‌هایی مبنی بر تغییر نام باشگاه مطرح شد و حتی عبدالعلی علی عسکری رئیس هلدینگ خلیج فارس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که نام باشگاه به زودی به «استقلال خلیج فارس» تغییر خواهد کرد. با این وجود بعد از بررسی‌های به عمل آمده این موضوع منتفی شده و قرار است این تیم با همان نام «استقلال» و پسوند «تهران» در مسابقات مختلف حضور داشته باشد.

پیش از این پسوند «ایران» از انتهای نام باشگاه حذف شده بود.

کد خبر 850379 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خبر جدید پتروشیمی خلیج فارس درباره تغییر نام استقلال
  • پایان یک شایعه؛ نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • تکلیف تغییر نام استقلال مشخص شد
  • مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید امامین انقلاب است
  • نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان