Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم الماسی عصر امروز در جمع خبرنگاران از انهدام یک مزرعه کشت «ماریجوانا» در مناطق صفر مرزی شهرستان پاوه توسط نیروهای اطلاعات سپاه ناحیه پاوه خبر داد.

وی افزود: با اعلام خبر فوق، بلافاصله در این رابطه دستورات لازم صادر و پس از بررسی، مشخص شد که ماحصل این درختچه ها مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: در یکی از روستاهای مناطق مرزی شهرستان پاوه در چند مزرعه و باغ اقدام به کاشت درختچه هایی شده بود که در یک اقدام نیروهای اطلاعات سپاه ناحیه پاوه، ماده مخدر گیاه شاه دانه و درختچه های وید یا ماری جوانا کشف شد.

الماسی ادامه داد: 16 بوته دو متری گیاه ماری جوانا (گراس) در این مزرعه بوسیله اطلاعات سپاه این شهرستان کشف و پاکسازی شد و 4 نفر نیز دستگیر شدند.

وی از تلاشهای ماموران اطلاعات سپاه ناحیه پاوه تقدیر کرد و گفت : این اقدام بار دیگر توطئه دشمنان نظام را در بیرون از مرزهای شهرستان مبنی بر عدم برخورد با سوداگران مرگ خنثی کرد و ضربه سنگینی برای قاچاقچیان مواد مخدر بود.

وی همچنین از شهروندان خواست برای مبارزه با مواد مخدر و سلامت فرزندان و خانواده خود در این زمینه همکاری های لازم را با نیروهای نظامی و انتظامی داشته باشند و موارد این چنینی را سریعا به مسئولان مربوطه گزارش دهند.

کد خبر 4731120

منبع: مهر

کلیدواژه: ماری جوانا مواد مخدر پاوه هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی اربعین 98 بوشهر شیراز شهرکرد اجلاس جاده ابریشم گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بیرجند بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!