Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به اینکه تصمیمی برای تغییر بگوویچ از مربی‌گری گل‌گهر گرفته نشده است گفت: خبرهای منتشر شده در مورد تغییر آقای بگوویچ از سوی باشگاه تایید نمی‌شود اما اگر تیم نتیجه نگیرد، قطعا هیئت مدیره تصمیم خواهد گرفت. ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

حیدر افسری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سیرجان در مورد تغییرات سرمربی گل‌گهر اظهار داشت: گزینه‌هایی که برای جایگزینی سرمربی گل‌گهر مطرح شده شیطنت رسانه‌ای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تصمیمی برای تغییر بگوویچ از مربی‌گری گل‌گهر گرفته نشده است گفت: خبرهای منتشر شده در مورد تغییر آقای بگوویچ از سوی باشگاه تایید نمی‌شود اما اگر تیم نتیجه نگیرد، قطعا هیئت مدیره تصمیم خواهد گرفت.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با تاکید بر اینکه هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده و  با هیچ سرمربی صحبت نشده است و گزینه‌های مطرح شده صحت ندارد افزود: در بازی‌های بعدی بهتر می‌توانیم در این رابطه تصمیم‌گیری کنیم.

کرمان| واکنش بگوویچ به شعار هواداران گل‌گهر: فراموش کردم 15 سال است که در لیگ برتر هستید!تبریز| بگوویچ: ترسو نیستم و همه تلاشم را می‌کنم تا برنده باشم/ فوتبال یعنی هوادار‌‌بگوویچ: هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست/ حضور جباری در تیم گل‌گهر قطعی است‌

وی در واکنش به توهین بگوویچ به هواداران و ترک نشست خبری تصریح کرد: ایشان عصبی شدند و تصمیم احساسی گرفتند، هواداران هم حق دارند وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، اعتراض کنند.

افسری با بیان اینکه هواداران پرسپولیس هم بعد از باخت اعتراض کردند و این ماهیت فوتبال است، نباید احساسی برخورد کرد افزود: در ارزیابی شرایط تیم مثبت است و تجربه ثابت کرده گل‌گهر در برابر تیم‌های بزرگ و اسم و رسم‌دار خوب بازی می‌کند و امیدواریم در سه بازی آینده نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

R7860/P4001/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد

طرفداری| حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال ایران از جمع کادر فنی جدا شد.

با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد. با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود، اعلام کرد کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد