Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس امروز، 6 مهر در نشست هماهنگی برنامه‌های اجرایی اربعین حسینی که با حضور دستگاه‌های اجرایی متولی و دیگر نهادها در شیراز برگزار شد، از اعزام 66 موکب فارس به کشور عراق خبر داد و گفت: 7 موكب از این تعداد در سطح استان، 6 موکب در نجف، 18 موكب در محور نجف به کربلا، 33 موكب در کربلا، یك موکب در کاظمین و یك موکب در حرم سید محمد مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینكه امکان اسکان یك‌صد هزار نفر در شبانه‌روز در موکب‌های این استان در اربعین حسینی برای زوار فراهم شده است، بیان كرد: ثبت‌نام موکب‌ها امروز به پایان رسیده و تنها موکب‌هایی قادر به ارائه خدمات به زوار خواهند بود که مجوز فعالیت داشته باشند.
بهرام قصردشتی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی فارس نیز در این جلسه گفت: در همه شهرستان‌های استان مراسم اربعین حسینی برگزار خواهد شد که این مراسم‌ها همراه با برپایی ایستگاه‌های صلواتی همراه خواهد بود.
وی ادامه داد: ویژه برنامه‌هایی در شهرستان‌های استهبان، مرودشت، سروستان، قیروکارزین و فیروز آباد و حرکت به سمت شیراز و حضور در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) در روز اربعین نیز پیش‌بینی شده است.
محید بشر، رئیس هیئت‌های مذهبی شیراز نیز در این جلسه بیان کرد: هماهنگی میان دسته‌جات سینه زنی و زنجیرزنی برای روز اربعین در این کلانشهر انجام شده و مسیرهای حرکت هیئت‌ها به سمت حرم احمد بن موسی(ع) مشخص شده است.
حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی آستان شاهچراغ(ع) نیز بیان کرد: به مدت 15 روز ایستگاه‌های صلواتی برای خدمت به زائرین در حرم مطهر مستقر می‌شود. همچنین برای زائرین غیرایرانی یک شب اسکان هماهنگ شده است.
علی داورپناه، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس نیز در این جلسه به تشریح برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نهاد در پوشش مراسم اربعین حسینی پرداخت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي موكب هاي فارس اسكان زائران اربعين حسيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، کمالی گفت: یکصد متر از لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک که بر اثر بارش‌های بهاری و جاری شدن سیل آسیب دیده بود، تعمیر و تعویض شد.

کمالی افزود: برای تعمیر و تعویض قسمت‌های آسیب دیده لوله‌های آب آشامیدنی مبلغ یکصد میلیون ریال از محل کمک‌های اداره آبفای شهرستان اشکذر و دهیاری روستا هزینه شده است.

روستای مرزانک در فاصله ده کیلومتری مرکز بخش خضرآباد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال