Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@11:50:09 GMT

کشف پوشاک قاچاق از بار سبوس

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۰۵۹۳

کشف پوشاک قاچاق از بار سبوس

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند مقادیری کالای قاچاق را از استان‌های جنوبی با یک دستگاه کامیون به استان های غربی کشور انتقال دهند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعزام تیم گشت خودرویی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه کامیون که از شهرهای جنوبی کشور به سمت همدان در حال حرکت بود شناسایی و در ورودی شهر همدان متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: خودرو به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل و پس از تخلیه و شمارش، ۱۰۰ کیسه انواع پوشاک و لباس مستعمل قاچاق و بدون مجوز به وزن چهارهزار و ۵۰۰ کیلوگرم که در پوشش سبوس حمل می شد، کشف شد.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه پرونده متهم در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت گفت: ارزش کالای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، چهارمیلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده که پرونده متهم در تعزیرات حکومتی رسیدگی می‌شود.

نیمه نخست امسال یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و یک هزار و ۷۲۰ قاچاقچی دستگیر شدند.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ محمد موسوی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کلات این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین کنترل خودرو‌های عبوری محور دهدشت_ پاتاوه به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۱۳۰ تخته پتو و ۲۰ تخته رو فرشی قاچاق کشف و ضبط کردند.
موسوی اضافه کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌هایی کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد گفت: طرح برخورد با قاچاق در دستور کار پلیس است.
موسوی افزود: افرادی که بخواهند به صورت غیرقانونی اقدام به احتکار و قاچاق کالا نمایند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان