Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مسلم الماسی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت : در پی تداوم برخورد با تولید و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در شهرستان پاوه، این بار در یکی از مناطق صفر مرزی شهرستان پاوه با رصد اطلاعاتی ماموران اطلاعات سپاه ناحیه پاوه، مزرعه‌ای که در آن اقدام به کاشت درختچه گیاه «ماریجوانا» می‌شد، شناسایی و پس از تایید گزارش، اقدام قضایی و دستورات لازم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : ۱۶ بوته دو متری گیاه ماری جوانا (گراس) در این مزرعه بوسیله اطلاعات سپاه این شهرستان کشف و پاکسازی شد و ۴ نفر نیز دستگیر شدند.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه، ضمن تقدیر از تلاش‌های ماموران اطلاعات سپاه ناحیه پاوه، گفت: این اقدام بار دیگر توطئه دشمنان نظام را در بیرون از مرز‌های شهرستان مبنی بر عدم برخورد با سوداگران مرگ خنثی کرد و ضربه سنگینی بر قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر وارد کرد.

الماسی ضمن تاکید بر تداوم برخورد با توزیع و تولیدکنندگان مواد مخدر در پاوه، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود برای مبارزه با مواد مخدر و سلامت فرزندان و خانواده خود در این زمینه همکاری‌های لازم را با نیرو‌های نظامی و انتظامی داشته باشند و موارد اینچنینی را سریعا به مسئولان مربوطه گزارش دهند .

 

 

انتهای پیام/د

برخورد با تولید و توزیع‌کنندگان مواد مخدر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه