Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تیر و کمان در حاشیه مراسم افتتاح آکادمی سایت تیر و کمان درباره وضعیت تیم ریکور برای کسب سهمیه در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند گفت: من تلاش مدیریتی خود را برای آماده سازی تیم ریکور در مسابقات قهرمانی آسیا انجام دادم و امید به کسب دو سهمیه انفرادی در بخش زنان و مردان داریم.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با ایسنا، افزود: برای آماده سازی تیم ریکور جهت شرکت مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند تلاش مدیریتی خودر ا انجام دادم و الان وضعیت خوب است من  امیدوارم به دو سهیمه انفرادی در بخش زنان و مردان دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری مراسم تقدر از اسماعیل عبادی کماندار تیم ملی کامپوند در این مراسم گفت: امروز اسماعیل عبادی عضو تیم ملی کامپوند به طور رسمی از رشته تیر و کمان خداحافظی خواهد کرد که در حاشیه افتتاح آکادمی تیر و کمان از وی تجلیل به عمل خواهیم آورد.

رئیس فدراسیون تیر و کمان در خصوص علت  عدم برگزاری تورنمنت برون مرزی برای کمانداران ریکور جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند اظهار کرد: بعد از مسابقات جهانی هلند ما سعی داشتیم تیم را به فیلیپین اعزام کنیم که متاسفانه ویزا جور نشد در  حال حاضر نیز اردوی تدارکاتی برون مرزی قبل از تایلند نداریم و تیم در اردوهای تدارکاتی داخلی شرکت خواهند کرد ضمن این که به دنبال آن هستیم در صورت امکان تیم را زودتر تایلند اعزام کنیم تا قبل از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند به تمرین بپردازند و با شرایط آب و هوایی تایلند تطابق پیدا کنند.

شعبانی بهار با اشاره به حضور زهرا نعمتی در اردوی تدارکاتی کره با کمک حامیان مالی اظهار کرد: زهرا نعمتی برای آماده سازی بهتر جهت شرکت مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند که برای کسب سهمیه انفرادی است از پنجشنبه هفته گذشته عازم کره شده است که به مدت ۲۰ روز در آن جا حضور خواهد داشت و با یکی از باشگاه‌های کره تمرین خواهد کرد البته اعزام وی با هزینه اسپانسر بوده است.

وی همچنین درباره انتقاد اخیر میلاد وزیری در خصوص پای کمان خود گفت: میلاد وزیری جزو ورزشکارانی است که مورد حمایت کمیته ملی المپیک قرار دارد و این کمیته بودجه‌ای در اختیار این ورزشکار قرار داده تا بتواند مشکلی برای فعالیت جهت کسب سهیمه نداشته باشند در هر صورت وی تحت حمایت کمیته ملی المپیک است وفکر نمی‌کنم مشکلی در این زمینه باشد.

وی در پایان از اعزام تیم ملی تیر و کمان معلولان به مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در ۲۶ مهر خبر داد و گفت: کمانداران معلول متشکل از شش نفر برای کسب پارالمپیک ۲۰۲۰ عازم تایلند خواهند شد که البته به جای محروم شیرمحمدی ما یک فرد دیگر را جایگزین کردیم تا بتواند بار دیگر سهمیه وی را در این مسابقات بگیریم.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غلامرضا شعباني بهار تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"،  با اعلام باشگاه شهداب یزد و پس از مذاکرات انجام شده با تایید مدیریت باشگاه؛ علی عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی تیم ملی پاکستان که فصل گذشته در تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال ایران توپ می زد به این تیم پیوست.

بر اساس آمار و ارقام او تاثیرگذار ترین بازیکن دور گروهی رقابت های فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بود؛ این بازیکن با عقد قراردادی رسمی و یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد درآمد تا هم در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا آینده و هم در لیگ برتر سال آینده تیم والیبال شهداب یزد را همراهی کند.

گوشه ای از سوابق و افتخارات عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی جدید تیم والیبال شهداب یزد:


از سال 2016 در رده های مختلف در تیم های ملی پاکستان حضور دارد
قهرمان مسابقات آسیای میانه در سال 2022 با تیم ملی پاکستان
مقام پنجم بازی های آسیایی 2023
مقام هفتم مسابقات قهرمانی آسیا
بهترین دریافت کننده و اسپکر در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2022
بهترین دریافت کننده مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2019

دیگر خبرها

  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای