Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه هشتمین دوسالانه سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی با بیان اینکه جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در سمنان برگزار می‌شود گفت: برای هشتمین بار است که در سمنان شاهد برگزار این جشنواره هستیم. ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، نیره کاشی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین‌ مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره اظهار داشت: دوازدهم مهرماه آخرین‌ مهلت ثبت‌نام در این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جزئیات هشتمین دو سالانه جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی گفت: این جشنواره در بخش‌های سفرنامه و خاطره‌نویسی برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه هشتمین دوسالانه سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی با بیان اینکه در این جشنواره 2 گروه سنی کمتر و بیشتر از 18 سال می‌توانند شرکت کنند گفت: علاقه‌مندان برای حضور در جشنواره باید تا روز دوازدهم مهرماه که آخرین فرصت ارسال آثار است اقدام به ارسال اثر خود کنند.

کردستان|جشنواره رضوی باعث رشد و تعالی فکری انسان‌ها می‌شودبرگزیدگان نهمین جشنواره رضوی در سنندج تجلیل شدند‌برگزیدگان نهمین جشنواره رضوی در قم تجلیل شدند‌

کاشی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق این نشانی آثار خود را semnan.shamstoos.ir و یا portal.shamstoos.ir در سامانه ثبت کنند.

وی با اشاره به برخی از اهداف هشتمین دوسالانه جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی گفت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره امام رضا (ع) و اشاعه فرهنگ رضوی برخی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مسئول دبیرخانه هشتمین دوسالانه سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی افزود: ایجاد رغبت و انگیزه برای تولیدکنندگان آثار ادبی مرتبط با فرهنگ رضوی از دیگر اهداف این جشنواره است.

به گزارش تسنیم دبیرخانه هشتمین دوسالانه جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در سمنان - بلوار قدس - مجتمع فرهنگی هنری کومش واقع است.

انتهای پیام/ح

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی  فارس اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب تا ۳۱ خرداد امسال (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند.
آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG ارسال شود.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر شماره‌های تماس ۰۲۱۶۶۷۳۵۷۹۲ (داخلی ۲۱۶۱) و تماس بگیرند و ۰۹۱۰۵۰۳۹۳۲۰ و پست الکترونیک info@booktoon.ir در دسترس است.
محور‌های موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.
شرکت در این رقابت برای هنرمندان حرفه‌ای و مبتدی آزاد است و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۵ اثر در موضوعات تعیین شده به سامانه جشنواره ارسال کند.
در بخش حرفه‌ای برگزیدگان این جشنواره (نفرات اول تا سوم)، علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی (به ترتیب ۱۰۰۰، ۷۰۰ و ۵۰۰ یورو) و ۳ نفر شایسته تقدیر علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی ۸۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.
۶ نفر در بخش مبتدی، لوح تقدیر و هدیه نقدی ۵۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند.
لازم به ذکر است، برگزیدگان ایرانی این جشنواره، معادل ریالی جایزه را دریافت خواهند کرد.
به شرکت‌کنندگانی که آثار آنها به مرحله اول راه پیدا کند، گواهی الکترونیکی حضور و به برگزیدگان نسخه چاپی کتاب آثار تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»