Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرگرد داود آقازاده گفت: ساعت ۱۶ دوم مهرماه امسال، سازنده ساختمان نیمه کاره ای به کلانتری مراجعه کرد و گفت: به محل کارم که ساختمانی نیمه کاره است مراجعه کردم و متوجه شدم تعدادی تجهیزات ساختمانی از قبیل ۵۰۰ کیلو آهن میلگرد، ۱۰ عدد بیل وکلنگ، ۵ عدد بشکه بزرگ، ۳۰۰ کیلو آهن الات ضایعاتی، ۶۰ متر سیم کابل مسی، ۴ عدد تخته بنایی سرقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گفت: تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

وی افزود: نگهبان ساختمان که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد به عنوان اولین مظنون پلیس مورد تحقیق قرار گرفت و سپس در تحقیاقت میدانی ، چهره سارق شناسایی شد.

سرگرد آقا زاده گفت: شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهم اعزام و ماموران کلانتری باقر شهر موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و تعدادی از اموال سرقتی مال باخته را در مخفیگاهش کشف کنند.

کلانتر محله باقر شهر اضافه کرد: متهم در کلانتری به همکاری نگهبان ساختمان اقرار کرد و گفت: مبلغ ۲ میلیون تومان به نگهبان ساختمان به ازای همکاری با وی پرداخت کرده است.

وی گفت: نگهبان ساختمان به عنوان دومین متهم پرونده دستگیر و هر ۲ متهم پس از انجام تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

20 / 20 سرگرد داود آقازاده رئیس کلانتری ۱۷۵ باقر شهر سرقت سارق تجهیزات ساختمانی نگهبان ساختمان نیمه کاره تجهیزات و ابزار آلات ساختمانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرقت نگهبان ساختمان نیمه کاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد