Web Analytics Made Easy - Statcounter

به درخواست آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران و موافقت مدیرعامل باشگاه، صالح مصطفوی به عنوان آنالیزور به کادرفنی این تیم پیوست.

اخبار ورزشی- مصطفوی مدتی عضو کادرفنی تیم ملی ایران در دوره کارلوس کی‌روش بود. او همچنین سابقه دستیاری والتر زنگا در تیم‌های النصر و الجزیره امارات را دارد. صالح مصطفوی در سال‌های ۹۵ و ۹۶ هم به عنوان دستیار در تیم استقلال حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال کی روش صالح مصطفوی استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از دیدار هفته بیست‌وپنجم استقلال و تراکتور، یک اتفاق مهم در مدیریت آبی‌ها رخ داد و علی خطیر، مدیرعامل سابق این باشگاه از سمت خود برکنار شد. خطیر پس از شروع فصل و با استعفای حجت کریمی به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد و پس از واگذاری این باشگاه این جایگاه را از دست داد. جواد نکونام و علی خطیر از ابتدای شروع همکاری اختلافات زیادی باهم داشتند و همین موضوع تاثیر زیادی روی شرایط استقلال گذاشت. پس از برکناری خطیر، حالا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شده است.

صمد مرفاوی، پیشکسوت استقلال و سرمربی سابق این تیم درباره تغییرات استقلال گفت: جا دارد ابتدا از آقایان علی عسگری و شهریاری تشکر کنم که هم به کمک استقلال آمدند و هم اقدامات فوری و ضروری انجام دادند. من مهندس شهریاری را از زمان صباباتری می‌شناسم که این تیم را از لیگ دسته اول بالا آورد و به سطح اول فوتبال کشور رساند. خوشحالم چنین شخصی مسئولیت اداره باشگاه را برعهده گرفته و با شناختی که از او دارم مطمئن هستم، استقلال از لحاظ ساختاری هم به شرایط مطلوبی برسد. به شخصه برکناری مدیرعامل سابق و تغییرو تحولات مدیریتی را به فال نیک می‌گیرم.

وی ادامه داد: به طور نمونه باید به کمپ مرحوم ناصرحجازی اشاره کنم که به اسم اسطوره باشگاه استقلال است، اما وضعیت خوبی ندارد. کیفیت زمین چمن آن قابل قبول نیست و از لحاظ فنی و تاکتیکی هم با توجه به اینکه آپارتمان‌های زیادی آن را احاطه کرده اند شما نمی‌توانید تمرینات تاکتیکی را با خیال راحت انجام دهید، چون ممکن است لو برود. انشالله با ورود مالکیت جدید امکانات سخت افزاری افزایش و کمپ زنده یاد حجازی هم بازسازی شود.

پیشکسوت استقلال که در فصل جاری یکی از حامیان جواد نکونام بوده، در این خصوص نیز خاطرنشان کرد: من جواد نکونام را به یک دلیل ویژه دوست دارم و از او خیلی خوشم آمدکه هنوز هم جایی نگفته ام. زمانی که او ملی پوش مطرح ما بود و من هم مربی بودم، علاقه اش به استقلال را اعلام کرد. معمولا بازیکنان تیم ملی بنابرمصلحت یا منفعت هرگز استقلالی یا پرسپولیسی بودن خود را علنی نمی‌کنند. جواد نکونام، اما اعلام کرد استقلالی است و از همان زمان ارادتم به عنوان یک استقلالی به او بیشتر شد.



صمد مرفاوی افزود: جواد نکونام زمان سرمربیگری آقای قلعه نویی هم یکی از ارکان قهرمانی استقلال بود و حالا به عنوان مربی توانسته است موفق ظاهر شود. او به عنوان سرمربی فصل عجیب و غریب و بسیار سختی را پشت سرگذاشت و با مشکلات فراوانی جنگید تا تیمش را صدرنشین نگه دارد. این خصلت جنگندگی او را هم دوست دارم که چه در زمان بازی و چه مربیگری روحیه مبارزه طلبی و برتری دارد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان توصیه‌ای هم به جواد نکونام کرد و گفت: به عنوان یک استقلالی و کسی که با افتخار پیراهن آبی رنگ این تیم را پوشیدم از جواد نکونام می‌خواهم توجهی به برخی منتقدان نکند. از ابتدای فصل گفتم که نکونام استراتژی درستی انتخاب کرده و با توجه به داشته هایش نتایج خوبی هم گرفته است. او در ۵ هفته پایانی هم باید همان استراتژی را دنبال کند و پیگیر انتقادات گول زننده نشود. استقلال با همین فرمان می‌تواند در ۵ بازی باقی مانده بهترین نتایج را گرفته و به امید خدا همه ما استقلالی‌ها را شاد و خوشحال کند.


دیگر خبرها

  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • علی خطیر: کادرفنی شایسته‌ای داریم؛ هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال هستم!
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار