Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بسیج هنرمندان در آیین اختتامیه دوره توانمندسازی این سازمان بر لزوم حمایت از هنرمندان متعهد تاکید کرد. ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان، امیر نصیربیگی رییس سازمان بسیج هنرمندان در اختتامیه دوره توانمندسازی مسئولان انجمن‌های ادبی و هنری سراسر کشور که در اردوگاه شهدای هفتم تیر شهرستان رامسر برگزار شد، ضمن تشکر از مسئولین انجمن‌ها جهت حضور در این دوره‌ گفت: اعضای انجمن‌های تخصصی بسیج در این دوره‌ با انگیزه و دغدغه‌ حضور یافتند و نظرات خود را عنوان کردند؛ در مجموع در این دوره تعامل و هم‌افزایی بسیار خوبی میان انجمن‌ها شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیشنهادهای تخصصی انجمن‌ها مبنی بر استفاده از نیروهای بسیجی در ارکان مدیریتی افزود: ما نیز بر این نکته اعتقاد داریم و بی تردید هرکس بتواند در مقام راهبری و هدایت، سکان هنری سازمان بسیج هنرمندان را به بهترین شکل ممکن در دست بگیرد، مورد توجه قرار خواهد گرفت. 

"اولویت سازمان بسیج هنرمندان کانون‌محوری است؛ همه مسئولیم تا حمایت و پشتیبانی لازم را از هنرمندان کانون‌ها انجام دهیم  و در بخش‌های مختلف، وضعیت موجود آنها را شناسایی و راهکارهای رسیدن به وضعیت مطلوب را ترسیم کنیم." 

وی با بیان مطلب فوق، خاطر‌نشان کرد: نباید هنرمندانی که مؤثر و حسینی‌ کار می‌کنند، رها شوند؛ ما موظفیم در هر شرایطی و با هر توان و امکاناتی در کنار آنها بمانیم؛ نباید همه توجه و تمرکزمان معطوف به استان و سازمان مرکزی باشد؛ اساسا این نگاه مورد قبول سازمان بسیج هنرمندان نیست و با توجه به رسالت سازمانی‌مان از آن عبور خواهیم کرد.

"با تمام توان تلاش کردیم تا جایی که می‌توانیم موانع پیش‌رو در مسیر فعالیت هنرمندان را از میان برداریم؛ با وحدت عمل، بارقه‌های امید را در ذهن و دل هنرمندان بسیجی و انقلابی شکوفا کنیم و نقش‌آفرینی موثر آنها را در عرصه‌های هنری و ادبی جامعه بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی رقم بزنیم."

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور با بیان مطلب فوق، افزود: هنرمند بسیجی باید در شرایط مختلف همه چیز را رصد کند و ضمن تطبیق فعالیت‌ها و تولیدات خود با فرمایشات مقام معظم رهبری، در شرایط مختلف نگاه تکنیکی خود را بیان و اعلام موضع کند. 

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان بسیجی در مقابل انحرافات هنری و ادبی عده‌ای روشنفکرنما سکوت اختیار نمی‌کنند؛ آنها با روحیه‌ای انقلابی و جهادی و با عزمی راسخ بر آرمانهایشان ایستادگی می‌کنند و از مرزهای اعتقادی خود تحت هیچ شرایطی عقب‌نشینی نخواهند کرد.

"فصل پیروزی" روایتی حماسی از سال‌های دفاع مقدس +فیلمعلی فریدونی: از مسئولین ناامیدم و با درختان پارک درد و دل می‌کنم/ بعد از جنگ تمام مدارک جانبازی‌ام را پاره کردمپوستر "روز جهانی کودک" رونمایی شد+عکسپوستر"تا آخرین گلوله" منتشر شد + عکسانتشار پنج پوستر جدید به مناسبت هفته دفاع مقدس"تروریسم در مسیر نابودی" به روایت پوستر + عکسشهدای ترور اهواز به روایت پوستر+عکسواکنش گرافیست‌ها به حذف نام شهدا از خیابان‌های تهران+پوسترموشن‌گرافیک "پلاک8" منتشر شد + فیلم

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هنرهای تجسمی بسیج سازندگی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنرهای تجسمی بسیج سازندگی هنرهای تجسمی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد

طاهره عاشوریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، اظهار کرد: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت از ویژه خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده استان گیلان در سطح استان برگزار شده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این دوره به بررسی ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکارهای حوزه جمعیت می‌پردازد، افزود: دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با محوریت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، چالش ضرورت توجه و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن آن در بین افکار عمومی است، ادامه داد: جمعیت در ساختارهای مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تأثیرگذار است و از این حیث یکی از مهمترین و حساس‌ترین موضوعات حال حاضر بوده که باید برنامه‌ریزی های مدون صورت بگیرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه باید در تبیین مساله جمعیت فعالانه وارد شده تا با فعالیت کنشگران آگاهی بخشی عمومی صورت بگیرد، بیان کرد: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه بوده بنابراین جمعیت از نظر ساخت، ترکیب و توزیع از مؤلفه‌های اقتدار و استحکام ساخت درونی هر جامعه به شمار می‌رود.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان استان با همکاری ستاد خانواده و جمعیت استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان دوره تربیت کنشگر جمعیت را با تعداد ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه مند و توانمند برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، تصریح کرد: فرهنگ سازی گسترده و تبیین اهمیت جمعیت در بین افکار عمومی مهم و ضروری است که این دوره نیز با هدف آگاه سازی در گیلان برگزار شده است.

کد خبر 6088733

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز