Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:32:02 GMT

گزارش عملکرد مالی سه نهاد سینمایی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۱۷۲۴

گزارش عملکرد مالی سه نهاد سینمایی منتشر شد

در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزئیات گزارش عملکرد مالی انجمن سینمای جوانان ایران از موسسات تابعه سازمان سینمایی در پنج ماهه اول سال۹۸ منتشر شد.

اطلاعات گزارش عملکرد مالی انجمن سینمای جوانان ایران بر اساس حمایت از تولید فیلم کوتاه( داستانی، مستند ،انیمیشن) ،حمایت از گسترش فعالیت انجمن سینمای جوانان ایران در کشور ( هزینه پشتیبانی ۶۰ دفتر انجمن در کشور)، حمایت از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و برگزاری همزمان در استان‌ها، حمایت از برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای فیلم کوتاه( چابهار،شیراز و کرمانشاه)، حمایت از برگزاری هفته فیلم و عکس استان‌ها و پاتوق فیلم،حمایت از برگزاری دوره‌های آموزش فیلم‌سازی از طریق دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران، حمایت از برگزاری المپیاد فیلمسازی نوجوانان،حمایت از اکران فیلم در مناطق غیر برخوردار به صورت سینما سیار تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش عملکرد مالی انجمن سینمای جوانان ایران در پنج ماهه اول سال۹۸ را در این لینک مشاهده کنید. 

گزارش عملکرد مالی بنیاد سینمایی فارابی در پنج ماهه اول سال۹۸ اعلام شد

در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزئیات گزارش عملکرد مالی بنیاد سینمایی فارابی از موسسات تابعه سازمان سینمایی در پنج ماهه اول سال۹۸ منتشر شد.

اطلاعات گزارش عملکرد مالی بنیاد سینمایی فارابی بر اساس حمایت از تحقیق و نگارش فیلم نامه و تولید فیلم سینمایی،حمایت از تولید فیلم سینمایی، حمایت از تولید آثار سینمایی فاخر،کمک به تشکیل هسته های تقویت متن و تولید محتوای سینمایی،کمک به برگزاری نشست فیلم سازان با اندیشمندان حوزه و دانشگاه،کمک به برگزاری بازدید فیلم سازان از مراکز و دستاوردهای مهم کشور،کمک به انجام ارزشیابی و نظارت بر تولید و نمایش آثار سینمایی،کمک به تولید و انتشار آخرین شماره چاپی ماهنامه فیلم نگار و فصل نامه فارابی و سایر انتشارات تخصصی،کمک به انجام مطالعات موردی و تدوین گزارش های تخصصی سینما،حمایت از ساخت آثار برای عرضه در شبکه خانگی، حمایت از تقویت متن و محتوا برای نمونه سازی وتولید سریال در ساختار فناوری های نو پدید ،حمایت از برگزاری سی و هشتمین جشنواره ملی و جهانی فیلم فجر و .... تنظیم شده است.

گزارش عملکرد مالی بنیاد سینمایی فارابی در پنج ماهه اول سال۹۸  در این لینک قابل مشاهده است.
 

گزارش عملکرد مالی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در پنج ماهه اول سال۹۸

در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزئیات گزارش عملکرد مالی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از موسسات تابعه سازمان سینمایی در پنج ماهه اول سال۹۸ منتشر شد.

اطلاعات گزارش عملکرد مالی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بر اساس کمک به برگزاری جشنواره بین المللی سینما حقیقت و برگزاری همزمان در استان ها،کمک به تولید فیلم مستند(کوتاه،نیمه بلند،بلند)،حمایت از تولید فیلم سینمایی تجربی،حمایت از اکران فیلم های هنری و تجربی،حمایت از تولید مشترک فیلم مستند با دیگر کشورها،کمک به خانه مستند استان ها و سایر مجامع سینمایی،حمایت از تولید و انتشار فصلنامه های انیمیشن و سینما حقیقت،حمایت از تولید فیلم انیمیشن سینمایی، حمایت از تولید فیلم انیمیشن کوتاه،حمایت از تولید مشترک فیلم انیمیشن با دیگر کشورها و هزینه های جاری و حقوق و دستمزد تنظیم شده است.

گزارش عملکرد مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در این لینک قابل مشاهده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای مستند بنیاد سینمایی فارابی سینما شفاف سازی انجمن سینمای جوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، باشگاه فیلم رویش حوزه هنری خراسان رضوی با همکاری مرکز فیلم جوان سازمان سینمایی سوره و معاونت امور استان‌های حوزه هنری، آمادگی خود را برای حمایت از تولید طرح و فیلمنامه‌های تولیدی هنرمندان استان خراسان رضوی اعلام کرد.    روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گزارش داد: در متن فراخوان حمایت از تولید فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای آمده است، با توجه به اهمیت پرداخت به نهاد خانواده و مغفول ماندن آن در آثار سینمایی، هر یک از ایده‌های ارسالی که در این محور محتوایی شکل گرفته است، امتیاز ویژه‌ای را در مرحله انتخاب دارا خواهد بود.    همچنین در صورت انتخاب موضوعی خارج از محور‌ها و موضوع‌های مطرح شده در فراخوان، محوریت بازنمایی خانواده ایرانی متناسب با زیست بوم استان خراسان رضوی از امتیاز خاص تری برخوردار خواهد بود.   هنرمندان و جوانان علاقه‌مند به هنر سینما و فیلمسازی در خراسان رضوی، می‌توانند طرح یا فیلمنامه خود را از طریق پیام رسان‌ها در فضای مجازی به شماره ۰۹۰۰۱۰۸۳۸۶۸ ارسال کنند.   مهلت ارسال آثار از ۸ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد تعیین شده است و اعلام نتایج بررسی و انتخاب آثار در بازه زمانی یک ماه بعد از پایان مهلت فراخوان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند