Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@16:51:51 GMT

ستاره ملی پوش مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۱۷۳۰

ستاره ملی پوش مصدوم شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بارسلونا در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لالیگا اسپانیا، ساعتی پیش به مصاف ختافه رفت و در نیمه نخست به پیروزی یک بر صفر رسید. تک گل آبی اناری‌ها را سوارز در نیمه نخست به ثمر رساند.

البته بارسلونا هفته‌ها است که نتوانسته در زمین حریفان به پیروزی برسد و امروز در غیاب لیونل مسی و آنسو فاتی به مصاف ختافه رفته است که به جز این ۲ بازیکن عثمان دمبله هم مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مصدومیت مسی جدی نیست

همچنین در حالی که پیش بینی می‌شد عثمان دمبله امروز از ابتدا در ترکیب ثابت بارسا قرار بگیرد، باشگاه بارسلونا پیش از بازی اعلام کرد که او دچار مصدومیت شده و نمی‌تواند بازی کند.

دمبله ۲ سال پیش در زمین ختافه بود که برای اولین بار مصدوم شد و ماه‌ها دور از میادین ماند. البته او در بازی شنبه گذشته برابر ویارئال پس از یک ماه به میادین برگشته بود و نیمه دوم وارد زمین شد. همچنین هنوز مشخص نیست مدت زمان دوری او چقدر خواهد بود، اما احتمالا بازی با اینتر را نیز از دست خواهد داد.

بارسلونا به جز این بازی با کسب ۱۰ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد در یک دیدار پر از اتفاق و جنجالی با نتیجه 2-4 برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

لواندوفسکی ستاره اصلی تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل مهم را برای آنها به ثمر برساند اما یک گل دیگر توسط فرمین لوپز به ثمر رسید که این فصل ستاره جوان و درخشان بارسلونا بوده و نقش مهمی را در ترکیب این تیم و تحت هدایت ژاوی ایفا کرده است.

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه ما چند هفته بسیار سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم. در طول مدت اشتباهات بسیاری انجام دادیم اما این شرایط سپری شده است و امروز توانستیم در یک بازی مهم به پیروزی برسیم.

تصور کردن این که من توانسته‌ام هشت گل برای تیم اول به ثمر برسانم بسیار دشوار است. برای رسیدن به اینجا به سختی تلاش کردم. از سرمربی و تمام اعضای تیم برای اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانم به همین شکل به بازی کردن ادامه دهم.»

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی