Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@23:35:52 GMT

پیروزی بارسلونا در روز تاریخ‌سازی تراشتگن

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۲۱۳۴

آفتاب‌‌نیوز :

بارسلونا شنبه در هفته هفتم لالیگا برابر ختافه قرار گرفت و با دو گل میزبانش را شکست داد. آبی اناری ها در نبود لیونل مسی و آنسو فاتی بازی را شروع کردند. بازی به خاطر پرس بالای میزبان ریتم کندی داشت و دائم دو تیم خطا می کردند. در چنین شرایطی مهمان به لطف گل لوییس سوارس نیمه اول را با پیروزی به پایان رساند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن ختافه توپ را از زمین خود به سمت دروازه بارسلونا شوت کرد و مارک آندره تراشتگن به راحتی آن را با پا کنترل کرد‌. دروازه‌بان آلمانی متوجه موقعیت خوب سوارس شد و با یک ارسال بلند و فرار مهاجم اروگوئه ای باعث شد گل نخست در دقیقه ۴۱ به ثمر برسد. او به نخستین دروازه بان قرن حاضر تبدیل شد که در لالیگا پاس گل می دهد.

بارسا در شروع نیمه دوم هم به گل رسید. جونیور فیرپو در دقیقه ۵۰ نخستین گل فصلش را با پیراهن آبی اناری ها به ثمر رساند‌. پس از این گل شرایط برای مهمان بهتر شد. شاگردان ارنستو والورده بازی را کنترل کردند. در دقیقه ۸۳ کلمنت لانگله با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا آبی اناری‌ها دقایق پایانی ۱۰ نفره بازی کنند. در ادامه توپی از خط دروازه ها رد نشد و سه امتیاز بازی به بارسا رسید.

تیم کاتالانی با ۱۳ امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کرد.

در مهمترین دیدار هفته اتلتیکو مادرید ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف رئال مادرید می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بارسلونا ختافه ترشتگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا امشب از والنسیا میزبانی می‌کند. بارسا این بازی را به خوبی آغاز کرده بود و روی جریان بازی کنترل مناسبی داشت تا اینکه در دقیقه 22 توسط فرمین لوپز به گل رسید.

شادی بارسا برای این گل خیلی کم بود چراکه در دقیقه 27 گل تساوی والنسیا روی یک اشتباه عجیب از سمت مارک آندره تراشتگن به ثمر رسید.

ویدئو: 331394

مدافعان بارسا روی حمله تیمی که از زمین خودی شروع شده بود به سمت جلو حرکت کرده بودند که توپ در میانه میدان لو رفت. بازیکنان والنسیا توپ را به زمین حریف فرستادند و بازیکنان بارسا که اعتقاد داشتند مهاجم حریف در آفساید حضور داشته، برای مهار آن تلاش خاصی نکردند.

به همین دلیل رونالد آرائوخو با مکث زیاد به دنبال هوگو دورو رفت. شماره 9 والنسیا هنوز به توپ نرسیده بود و تراشتگن زودتر از او از دروازه خارج شد تا توپ را مهار کند. اشتباه بزرگ او در همین لحظه رخ داد.

این دروازه‌بان آلمانی سعی کرد به سبکی که تقریبا از مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، دیده می‌شود با مهارت توپ را با آرامی از بالای سر مهاجم والنسیا عبور بدهد که در این امر ناکام ماند.

دورو توپ را با سرش کنترل کرد و درحالیکه آرائوخو هنوز به او نزدیک نشده بود موفق شد با یک ضربه ساده دروازه خالی بارسا را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)