Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@21:53:05 GMT

پدری پس از نجات فرزند خود در ساحل عسلویه غرق شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۲۲۰۸

آفتاب‌‌نیوز :

خشایار وطن‌خواه در گفت‌وگو تسنیم، با اشاره به وقوع غرق شدن پدری در ساحل نخل تقی عسلویه اظهار داشت: خانواده‌ای اهل شیراز که در ساحل شهر نخل تقی عسلویه در حال شنا کردن بودند، یکی از اعضای خانواده آن دچار غرق شدگی شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه پدر خانواده جان خود را از دست می‌دهد افزود: پس از غرق شدن فرزند 4 ساله این خانواده، پدر وی اقدام به نجات آن می‌کند و پس از نجات فرزند چهار ساله خود در ساحل شهر نخل تقی شهرستان عسلویه غرق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه تصریح کرد: وقتی فرد غرق شده توسط اورژانس به بیمارستان عسلویه منتقل شده بود علائم حیاتی نداشت و تیم پزشکی یک ساعت عملیات احیاء را انجام داد که متاسفانه نتیجه بخش نبود و پدر خانواده فوت می‌کند.

وی با بیان اینکه جسد فرد غرقی پس از سیر مراحل قانونی تحویل سردخانه بیمارستان عسلویه شد تاکید کرد: افرادی که به فن شنا آشنا نیستند در اعماق کم دریا شنا کنند تا دچار حادثه نشوند.

رئیس بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه بیان کرد: کادر درمانی این بیمارستان در تخصص‌های مختلف به صورت شبانه‌روزی در خدمت‌رسانی آماده یاری رساندن به هموطنان است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عسلویه بیمارستان نبی اکرم غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

او ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • لحظه شناسایی جسد فرزند در گور جمعی | ببینید
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • «رزاق» بودن خداوند را در فرزندآوری فراموش نکنیم
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد