Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:41:27 GMT

لمپارد: انتظار چنین عملکردی را از مونت نداشتم

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۲۷۵۹

لمپارد: انتظار چنین عملکردی را از مونت نداشتم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل برایتون، به تمجید از عملکرد میسون مونت پرداخت و تاکید کرد انتظار چنین عملکردی را از این بازیکن نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم چلسی در دیداری هیجان انگیز موفق شد برایتون آلبیون را شکست دهد. جورجینیو و ویلیان زننده دو گل آبی پوشان لندنی بودند اما ستاره بازی میسون مونت، هافبک 20 ساله انگلیسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونت که در آکادمی چلسی پرورش یافته، این فصل توسط فرانک لمپارد به ترکیب اصلی رسیده و نمایش های قابل قبولی را نیز ارائه کرده است. لمپارد پس از بازی در خصوص این بازیکن گفت:" میسون مثل کاتالیزوری است که ما را در حمله تقویت می‌کند. او چهره درخشان دربی برای من بود، انتظار چنین عملکردی را از او  نداشتم اما باید بگویم که هر بازی در حال بهتر شدن است."

 

 

لمپارد همچنین در مورد دیدار امروز گفت:" تیم برایتون در مقابل هوادارانش به دنبال پیروزی بود اما ما هم به پیروزی نیاز مبرمی داشتیم.

تنها نکته منفی تیم ما این است که گل های زیادی را نمی زنیم، آن هم در حالی که موقعیت های پرتعدادی را خلق می کنیم. البته ثبت کلین شیت اتفاق مثبتی بود که رخ داد. در نیمه اول شوت های زیادی را زدیم اما با بدشانسی نیمه اول را تمام کردیم."

چلسی با پیروزی در دیدار امروز 11 امتیازی شد و به رتبه هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد. 

چلسی فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)

سال 2009 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2008/09،‌ دو تیم چلسی و بارسلونا در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در نیوکمپ با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، بارسلونا با گل دقایق پایانی اینیستا موفق شد بازی را با تساوی 1-1 به پایان برساند. تصمیمات جنجالی داور مسابقه از جمله نکات قابل توجه این بازی بود.

دانلود (46.6MB)

دیگر خبرها

  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!