Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد : در طرح اوقات فراغت در استان همدان ، بیش از هزار نفر از دختران و پسران در استان همدان در کلاس های عمومی رشته ورزشی شنا ، شیرجه و واترپلو ثبت نام و شرکت کردند .

 دبیر هیأت شنا خاطرنشان کرد: کلاس ها زیر نظر مربیان زبده استان برگزار و در سطح قابل توجهی استعداد مطلوب این رشته شناسایی شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جلیلوند ضمن تقدیر از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد : این هیأت بدون در اختیار داشتن استخر مخصوص تمرینات حرفه ای و آموزش های مقدماتی، تنها با بهره گیری از ظرفیت استخرهای عمومی در سطح استان به این مهم دست یافته است که امیدواریم به زودی شاهد رفع این کاستی باشیم .

 وی در پایان گفت: مربیان در ابتدای طرح تابستان دوره باز آموزی را پشت سر گذاشته و سپس به اداره کلاس ها پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اوقات فراغت برنا شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب بایرن مونیخ در این فصل که باعث شد قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را پس از بیشتر از یک دهه از دست بدهند و از مسابقات جام حذفی آلمان هم کنار بروند باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل بگیرند. 

جستجو برای یافتن سرمربی جدید برای بایرن و انتخاب جانشین توخل در پایان فصل از همان زمان آغاز شد و نام‌های بسیاری مطرح شد که جدی‌ترین آنها رانگنیک بود اما این مربی هم تصمیم گرفت همچنان در تیم ملی اتریش بماند و به پیشنهاد دریافتی از سوی این باشگاه پاسخ منفی داد. 

حالا روزنامه بیلد خبر داده که مدیران این باشگاه قصد دارند استراتژی جدیدی را پس از این پاسخ منفی به کار بگیرند. آنها به جای در نظر گرفتن یک نامزد و مذاکره صرف با او، قصد دارند به صورت همزمان چند گزینه متفاوت را در نظر بگیرند و مذاکرات را به صورت موازی پیش ببرند. 

مکس ایبرل، مدیر این باشگاه، همچنان علاقه زیادی به همکاری با روبرتو دی زربی دارد و حالا به دنبال مذاکره و به خدمت گرفتن او خواهد بود. این مربی تا سال 2026 با برایتون قرارداد دارد اما بعید است که این باشگاه انگلیسی مانع جدایی او شود.

دیگر خبرها

  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تکاب
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان