Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ازهمدان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سازمان آتش نشانی وابسته به شهرداری ها است و تاریخچه بلندی دارد به طوریکه در سال ۱۳۳۶ واحد آتش نشانی در همدان به تصویب رسید و در سال ۱۳۶۷ بحث سازمانی این مجموعه ابلاغ شد، افزود: آتش نشانی بزرگترین ساختار شهرداری است و در سه حوزه عملیات و فنی، پیشگیری و آموزش فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۰ درصد فعالیت های تأثیرگذار در حوزه عملیات و فنی، ۴۰ درصد پیشگیری و آموزش و مابقی حوزه اداری و مالی است.

وی با بیان اینکه برخی تصور می کنند، وظایف سازمان آتش نشانی فقط اطفاء حریق است اما ما در حوزه عملیات، ۳۷ وظیفه شاخص داریم، تصریح کرد: در دهه گذشته موضوعی در زمینه ایمن سازی ساختمان ها صورت گرفته که هم در حوزه اداری، عملیاتی و نظارت ورود پیدا کردند.

این مقام مسئول به بیان آمار 6 ماهه نخست امسال اشاره و عنوان کرد: در 6 ماه نخست امسال، ۸۸ هزار و ۶۴۸ تماس در سطح شهر همدان صورت گرفته که ۹۹ درصد محترم و تعدادی افراد مزاحم هستند.

وی با بیان اینکه میانگین تماس های روزانه ۴۷۷ مورد بوده است که ۲ هزار و ۳۹۸ مورد عملیات در 6 ماهه نخست امسال انجام شده و روستاها نیز تحت کنترل ما هستند، خاطرنشان کرد: تعداد ۸ هزار و ۷۶۹ تماس اشتباه، ۵ هزار و ۹۹۲ تماس راهنمایی و ۷۱ هزار و ۴۴۳ تماس مزاحم صورت گرفته که ۷۳ درصد کودکان و مابقی مربوط به بزرگسالان است که بخشی از تماس های اضطراری تلفن همراه گرفته می شود.

بیاناتی با بیان اینکه با ابلاغ آتش نشانی به اپراتورهای تلفن همراه، در زمینه مزاحمت های انجام شده، اپراتورها در مقطعی، تلفن ها را قطع می کنند، ادعا کرد که نخستین نهاد خدمات رسان هستیم که زودتر از سایر نهادها می رسیم و این شائبه که آتش نشانان در عرض سه دقیقه در محل حادثه حضور پیدا می کنند، اشتباه است چرا که زمان رسیدن مأموران به محل حادثه به شرایط جوی و ترافیک بستگی دارد که میانگین زمان حداقل ۵ دقیقه است.

وی با بیان اینکه آتش نشانی جزو حوزه های فعال در موضوع سیلاب بوده است، عنوان کرد: در دو شب سیلاب فروردین ماه، ۳ هزار و ۱۰۰ تماس انجام و ۱۰۱ عملیات و ۲۱ گروه شبانه پای کار بودند.

این مقام مسئول اقدام به مقایسه آمار مدت مشابه در سالجاری و سال گذشته کرد و گفت: ۲۰ درصد تماس های ثبت شده سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ افزایش و میانگین تماس روزانه ۶۰ درصد افزایش داشته، منجر به عملیات ۱۶ درصد رشد داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شاخص کودکان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 

اسدالله ربانی‌مهر گفت: گوشت مرغ بیش از نیاز شهروندان در همدان تولید و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در بیشتر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

او گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه عوامل باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی کمک کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توریع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

جلسه هیات مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت