Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید و اتلتیکو دقایقی پیش در وندامتروپولیتانو به تساوی بدون گل دست یافتند در حالی که واکنش یان اوبلاک یک گل حتمی را برای روخی بلانکو خرید.

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 75 بازی بود و رئال با برتری نسبت بر میزبانش به دنبال زدن گل پیروزی بود. در سمت چپ ناچو صاحب توپ شد و با سانتری تند و تیز به درون محوطه جریمه کریم بنزما را در موقعیت گلزنی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره فرانسوی بدون مزاحم به هوا بلند شد و با چرخش سر توپ را به گوشه دروازه فرستاد. همه منتظر ورود توپ به دروازه بودند ولی شیرجه بلند یان اوبلاک باعث شد تا او با کف دست توپ را از روی خط خارج کرده و رئال را یک گل قطعی محروم سازد. این بهترین بخت گلزنی دو تیم در این بازی بود که اوبلاک با سوپرواکنش خود مانع از به گل تبدیل شدنش شد.

کریم ده دقیقه بعد از زمین خارج شد در حالی که همچنان حسرت فرصت از دست رفته را می خورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رئال مادرید کریم بنزما اتلتیکو مادرید یان اوبلاک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید کریم بنزما اتلتیکو مادرید یان اوبلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل

رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ همچنان روی اظهارات انتقادی اخیرش علیه سرمربی این تیم، پافشاری می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولی هوینس رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ و عضو فعلی هیئت مدیره این باشگاه اخیراً با زیرسئوال بردن عملکرد توماس توخل در بایرن گفته بود که فکر نمی‌کند این مربی آلمانی بتواند باعث پیشرفت بازیکنان جوانی همچون آلفونسو دیویس، الکساندر پاولوویچ یا جمال موسیالا شود و وقتی در انجام این کار ناموفق است، از باشگاه درخواست خرید بازیکن جدید می‌کند.

توخل هم در واکنش به این اظهارنظر هوینس گفته بود: این اظهارنظر در واقع آنقدر دور از واقعیت است که اگر کسی به غیر از اولی هوینس چنین صحبتی کرده بود، اصلاً به آن واکنش نشان نمی‌دادم. این اظهارنظر از جانب رئیس ما و قبل از بازی با رئال مادرید (در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا) صورت گرفت که به آن رنگ و بوی دیگری می‌دهد. این مرا به عنوان یک مربی عمیقا آزرده خاطر می‌کند.

حالا نشریه «کیکر» آلمان خبر می‌دهد که هوینس به آنها گفته که هنوز بر عقیده و انتقاد خود از توماس توخل ایستاده است. او تأکید کرده که توخل ترجیح می‌دهد وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود، بازیکن جدید بخواهد تا اینکه سطح کیفی کارش را بهبود ببخشد. رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ همچنین بحث اختلاف بین خودش و سرمربی بایرن را جوسازی رسانه‌ای می‌داند. هوینس همچنین به «کیکر» گفته که ساکت نخواهد ماند و از این به بعد هم نظرش را به طور شفاف بیان خواهد کرد.

جامعه هواداری بایرن مونیخ اما معتقد است که مصاحبه‌هایی که اولی هوینس اخیراً انجام داده و توماس توخل را مورد انتقاد قرار داده، غیرضروری و اظهارات او بی‌اساس بوده است و آرامش تیم را در آستانه بازی حساس با رئال مادرید بر هم می‌زند.

تورپین داور دیدار بایرن مونیخ - رئال مادرید شد

بایرن مونیخ که شانس قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان را از دست داده، حالا تنها امیدش به کسب جام، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاست.

تیم‌های فوتبال بایرن و رئال از ساعت 22:30 سه‌شنبه (به وقت تهران) در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است