Web Analytics Made Easy - Statcounter

فونسکا پس از شکست خانگی مقابل آتالانتا، باید دوباره اعتماد هواداران جالوروسی را جلب کند.

طرفداری- در یکی از بازی های هفته ششم سری آ ایتالیا، آاس رم میهمان لچه است. پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

به نقل از Football-italia؛ سرمربی رم گفت:

فیلم بازی با آتالانتا را به دقت با بازیکنان بررسی کردیم و متوجه اشتباهات خود شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درک کردیم که در چه زمینه هایی باید پیشرفت کنیم تا اتفاقات آن دیدار تکرار نشود. گل دومی که مقابل آتالانتا دریافت کردیم به طور ویژه آنالیز شد. از آن گل هایی بود که غیرقابل پذیرش است و نباید تکرار شود. در آن صحنه، فقدان تمرکز را در رفتار همه بازیکنان شاهد بودیم. تا قبل از این گل، بازی هنوز 1-0 بود و می توانستیم گل تساوی را بزنیم. همه اشتباه کردند و چنین موردی دیگر نباید تکرار شود. در بازی با لچه، متفاوت ظاهر می شویم.

برای بازی با لچه، احتمالا تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت. بازی ها فشرده است و برخی بازیکنان نسبت به بقیه خسته تر هستند. از تعداد گل هایی که تاکنون دریافت کرده ایم، اصلا رضایت نداریم و باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم. این مورد فقط به مدافعان مربوط نمی شود و در پیدایش چنین معضلی، کل بازیکنان تیم موثر هستند. گل های زیادی به ثمر می رسانیم اما گل های زیادی هم دریافت می کنیم. ضروری است که به تعادل برسیم.

آتالانتا در پرس کردن، بسیار فوق العاده ظاهر شد و ما به مشکل خوردیم. چنین چیزی مربوط به وضعیت فیزیکی تیم نمی شود و البته به تاکتیک ما در آن بازی نیز ربطی ندارد. استفاده از سه مدافع می تواند در آینده سودمند باشد. نمی خواهم در مورد ترکیب بازی با لچه، سرنخی بدهم اما در همه پست ها از خط دفاعی تا حمله، تغییراتی خواهیم داشت.

لورنتزو پلگرینی و اسپیناتزولا در فرم خوبی هستند و در ترکیب همراه ما خواهند بود. مخیتاریان هم مشکلی ندارد؛ مقابل آتالانتا از ابتدا در میدان نبود چون حس کردیم سبک بازی او مناسب چنین دیداری نیست. فازیو در همه بازی ها به میدان رفته و شاید وقت آن رسیده که استراحت کند.

تیم های زیادی در ایتالیا مثل آتالانتا، پرس می کنند. در چنین شرایطی، پیاده کردن سبک بازی دلخواه ما سخت است اما به دنبال راه حلی برای این موضوع هستیم. البته فراموش نکنید هیچ تیمی در ایتالیا در پرس کردن مثل آتالانتا عمل نمی کند و این یک بازی خاص بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!

بازیکن سابق فولاد بعد از درخشش در بازی‌های اخیر در مورد چینش ترکیب بازیکنان این تیم خوزستانی ادعای عجیبی مطرح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز هشتم اسفند ماه سال جاری و در ‌آخرین ساعت نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان نام سه بازیکن خروجی خود را منتشر کرد. گادوین منشا، سعید واسعی و محمد آبشک. واسعی که پیش از این سابقه بازی در تراکتور و پیکان را هم دارد، با مارتینس سرمربی اسپانیایی رابطه خوبی نداشت و  بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد جدایی این بازیکن اخیراً اظهار داشت: «از روزی که من مدیرعامل باشگاه شدم تا روز پایان همکاری، واسعی فقط در پشت دروازه تمرین می‌کرد و کادر فنی روی او نظری نداشت».

واسعی: شادی گلم مقابل استقلال 2 دلیل داشت

این بازیکن 29 ساله بعد جدایی از جمع فولادی‌ها، راهی مس رفسنجان شد و در این تیم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد. به نظر می‌رسد سبک بازی مورد علاقه محرم نویدکیا و روابط توأم با احترامی که وی نسبت به بازیکنان تیم رفسنجانی داشته؛ بازدهی بازیکنان این تیم را به حداکثر خودش رسانده است. این مسئله روی واسعی هم تأثیرگذار شد و حتی توانست مقابل تیم سابقش گلزنی کند.

در همین راستا وقتی دیروز (پنجشنبه) مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  مقابل پیکان صف‌آرایی کرد و برنده از میدان خارج شد. هافبک نارنجی‌پوشان در روزی که پاس گل داد و در ضیافت پنالتی‌ها، زننده یکی از توپ‌های تیمش بود در جمع خبرنگاران اشاره‌ای به مسائل باشگاه فولاد داشت. این بازیکن ادعا کرد در زمان هدایت سرمربی اسپانیایی، یکی دو بازیکن در چینش ترکیب فولاد دخیل بودند و همین موضوع باعث آزارش شده است.

با توجه به اینکه باشگاه خوزستانی در فصل بیست‌وسوم فولاد نتایج خوبی کسب نکرده و به‌عنوان قعرنشین یکی از کاندیدای سقوط به شمار می‌رود، نیازمند است به این ادعا رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!