Web Analytics Made Easy - Statcounter

معرکه گیری در تهران و نگاه نگران پسربچه اواسط دهه چهل +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 معرکه گیری عکس قدیمی دهه40 عکس جالب عکس دیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ایجاد سیلاب‌های محلی در مازندران

کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به شدت کاهش دما و بارندگی شدید از احتمال ایجاد سیلاب‌های محلی در معابر عمومی و افزایش حجم رودخانه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مرتضی فرجی، امروز_چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با اشاره به اینکه از بعدازظهر امروز چهارشنبه بارندگی‌ها از غرب استان شروع می‌شود، اظهار کرد: گذر این شرایط جوی را از امشب تا اواسط وقت پنجشنبه رگبار باران و کاهش دمای هوا همراه با وزش بادهای نسبتاً شدید خواهیم داشت.

وی سامانه بارشی در مازندران را قابل توجه دانست و عنوان کرد: با این بارش‌ها شاهد حجم و افزایش رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیرها و آب‌گرفتگی معابر را هستیم.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: احتمال کاهش دید، صاعقه، لغزندگی و ریزش سنگ و اختلال تردد در جاده‌ها و محورها در کوهستان‌ها در این استان از امشب تا اواسط روز پنجشنبه وجود دارد.

فرجی ادامه داد: اواسط روز پنج‌شنبه این سامانه به تدریج از مازندران کاسته می‌شود و اواخر این روز تا بعدازظهر یک‌شنبه بیست‌وسوم اردیبهشت جو استان پایدار می‌شود و همراه با روند افزایشی دما مواجه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: دریای خزر امروز نسبتاً مواج و اواسط وقت فردا به تدریج از این مواجی کاسته و آرام می‌شود.

کد خبر 751706

دیگر خبرها

  • همدردی رودریگو با سیل زدگان برزیل؛ پیام روی پیراهن ستاره رئال مادرید چه بود؟ (+عکس)
  • استقبال مردم در روز اول نمایشگاه کتاب تهران از نگاه ناشرین
  • سوال طرفداران رئال مادرید: روی پیراهن رودریگو چه‌چیزی نوشته بود؟ + عکس
  • در روز اول اینوتکس 2024 چه گذشت؟
  • زاکانی: شما دختران آینده ایران را می‌سازید / رییسی: معتقدیم زنان هم باید محور خانواده باشند و هم در عرصه اجتماعی نقش‌آفرین باشند
  • احتمال ایجاد سیلاب‌های محلی در مازندران
  • توقف ساخت‌وساز از عوامل اصلی افزایش قیمت مسکن در تهران
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران