Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دولت دونالد ترامپ قصد دارد شرکت های چینی را از بازار بورس آمریکا خارج کند که باعث افزایش بیشتر درگیری های تجاری بین چین و امریکا می شود.

اخبار اقتصادی- به گفته دو منبع آگاه، این اقدام بخشی از تلاشی وسیع تر برای محدود کردن سرمایه گذاری آمریکا در شرکتهای چینی است و دلیل آن نگرانی فزاینده دولت آمریکا در مورد فعالیت های این شرکت هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شاخص های اصلی سهام آمریکا با اخبار قبل از جشن هفتادمین سالگرد تشکیل جمهوری خلق چین در اول اکتبر، سقوط کردند. اقتصاد شماره 2 دنیا از اول اکتبر به مدت یک هفته بسته خواهد بود.

 قانونگذاران آمریکا از هر دو حزب این کشور در ماه ژوئن لایحه ای معرفی کردند تا شرکت های چینی موجود در لیست بازار سهام آمریکا را مجبور کنند از قوانین پیروی کرده و اجازه بازرسی بدهند در غیر این صورت از لیست بازار سهام آمریکا خارج میشوند.

  مقامات چینی مدت هاست تمایلی ندارند ناظران خارجی شرکت های داخلی آنها را بازرسی کنند.

مارکو روبیو، سناتور جمهوریخواه آمریکا گفت:« دیگر نباید به پکن اجازه داد از شرکت های چینی موجود در لیست بازار آمریکا در مورد شفافیت مالی و پاسخگویی محافظت کند».

یکی از منابع آگاه گفت ایده خارج کردن شرکت های چینی از لیست بازار آمریکا آخرین گلوله ای است که در این درگیری طولانی مدت شلیک شده است.

مقامات آمریکا در حال بررسی نحوه محدود کردن شرکتهای چینی حاضر در شاخص های سهامی هستند که شرکت‌های آمریکایی آن را مدیریت می کنند

از ماه فوریه، 156 شرکت چینی در لیست نزدک، بزرگترین بازار معامله الکترونیک سهام در آمریکا و بازار سهام نیویورک قرار دارند که حداقل یازده شرکت دولتی را در بر می گیرد.

 پس از اعلام این خبر ارزش یوان چین در برابر دلار کاهش یافت و به کمترین حد طی یه هفته گذشته رسید.

انتظار می رود مذاکرات تجاری بین آمریکا و چین در دهم و یازدهم اکتبر پس از ماه ها اقدامات تلافی جویانه از هر دو طرف برگزار شود. این اقدامات رشد اقتصاد جهان را کند  کرده است.

 ترامپ در روز سه شنبه طی سخنرانی خود در سازمان ملل از اقدامات تجاری پکن انتقاد کرد ولی روز بعد اظهار امیدواری کرد که درگیری 15 ماهه این دو کشور رو به پایان است.

چین اعلام کرده نمیتواند به خاطر مسائل امنیتی کشور اجازه بازبینی از شرکت هایش را توسط آمریکا بدهد.

 کایل بس، مدیر صندوق سرمایه گذاری پوششی آمریکا که منتقد همیشگی چین بوده گفت:« شرکت‌های چینی اگر می‌خواهند با سرمایه گذاران آمریکایی کار کنند، باید با قوانین آمریکا بازی کنند».

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترامپ شرکت های چینی بورس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد

هونگچی H ۵ لوکس‌ترین خودروی چینی است که تا کنون به ایران آمده است.

این خودرو با قیمت ۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان در سامانه یکپارچه عرضه شد، اما حال در بازار آزاد قیمت عجیب و غریبی پیدا کرده است.

هم اکنون قیمت این خودرو در بازار آزاد از حدود ۴.۷ میلیارد تومان شروع و تا ۱۰ میلیارد تومان هم می‌رسد.

هونگچی اچ ۵ از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۲ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن. متر گشتاور بهره می‌برد.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری خودرو در تمام بخش‌ها لوکس و متفاوت از اکثر خودرو‌هایی است که تا کنون در بازار دیده‌اید. در نمای جلو چراغ‌های ال‌ای دی و خط قرمز رنگی که از روی کاپوت کشیده نظرتان را جلب می‌کند. در نمای عقب چراغ‌های به هم پیوسته و جذابی را داریم. در نمای کناری هم از رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی استفاده شده است.

شخصات فنی هونگچی H ۵

هونگچی اچ ۵ از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۲ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن. متر گشتاور بهره می‌برد. توان این پیشرانه از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. این خودروی ۱.۶ تنی می‌تواند در مدت زمان ۷.۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. در عین مصرف سوخت پایین و زیر ۷ لیتر در هر صد کیلومتر را در این خودرو داریم.

امکانات رفاهی هونگچی H ۵

از جمله امکانات رفاهی مهم هونگچی می‌توان به ۹ کیسه هوا، مانیتور لمسی بزرگ ۱۲.۶ اینچی، کلاستر دیجیتالی، رادار حرکت بین خطوط، سقف پانوراما دو تکه، کروز کنترل هوشمند، سیستم صوتی حرفه‌ای به همراه ساب ووفر، صندلی‌های راننده و شاگرد به همراه سردکن و گرمکن، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله و... اشاره کرد.

قیمت هونگچی H ۵

این خودرو در حقیقت لوکس‌ترین خودروی چینی در بازار ایران محسوب می‌شود. قیمت هونگچی اچ ۵ با احتساب هزینه‌های شماره گذاری ۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان است. اما قیمت این خودرو در بازار آزاد تا بیش از ۱۰ میلیارد تومان هم رسیده است.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • تشریح اقدامات سازمان بورس بعد از وقایع اردیبهشت سال گذشته
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است